فروشگاه عکس ها ” با قیمت‌های منصفانه، تصاویر سایت شاتر استاک را برای طراحان گرافیک، تایپوگرافرها و تصویرسازان ارائه می‌کندعکس های شاتر استاک در فرمت های jpeg یا وکتورقابل دسترسی هستند . طراحان می‌توانند از این تصاویر برای طراحی پوستر، لوگوتایپ، تایپوگرافی، جلد کتاب، تصویرسازی و… استفاده کنند و نیز بهره بردن از
تعریف محصول:
تمام محصولات این فروشگاه عکس های شاتر استاک هستند ،بعضی از تصاویر در قالب jpeg و بعضی تصاویر در قالب vector و برخی در دو حالت با سایز های متفاوتی قابل دسترسی هستند .

تعهدات خریدار:
خریدار به کسی گفته می‌شود که با وارد کردن نام و نام خانوادگی و ایمیل و شمارهٔ موبایل صحیح یک یا چند محصول را از فروشگاه به صورت آنلاین و از درگاه بانکی خریداری می‌کند. از آنجا که فایلها پس از تراکنش موفق از طریق پنل کاربری خریدار قابل دسترسی می باشند ، حفظ اطلاعات پنل کاربری به عهده خریدار می باشد و خریدار موظف است که در زمان دانلود محصول از محصول مورد نظر در محل ذخیره سازی خود نگهداری نماید

تعهدات فروشنده:
فروشنده موظف است که پنل کاربری که خریدار فعال می نماید به تعداد عکس خریداری شده مجوز دانلود تصاویر را ارائه نماید . بدیهی است که پنل های سایت demo.iraweb.ir/axha که به صورت ماهیانه تعریف شده اند پس انقضای تاریخ ماهیانه مجوز دانلود تصاویر را ارائه نمیکنند حتی در صورتی که کاربر به تعداد عکس شارژ شده دانلود نکرده باشد مجوز دانلود به دلیلی اتمام زمان دانلود ساقط خواهد شد .

تعداد کاربران مجاز به استفاده:
چنانچه کابر تمایل دارد می تواند پنل کاربری خود را در اختیار سایرین قرار دهد و demo.iraweb.ir/axha هیچ گونه تعهدی در قبال سو استفاده از پسورد کاربران نمی پذیرد .

دستیار ترجمه