معرفی سایت های فروش عکس خارجی

23 آگوست 2018 دیگر مطالب

معرفی سایت های فروش عکس خارجی

آیا می خواهید با بهترین سایت های فروش عکس خارجی آشنا شوید؟ آیا می دانید روال کاری این سایت ها به چه نحوی می باشد؟
شاید بسیاری از افرادی که در حرفه عکاسی فعالیت دارند، بخواهند از طریق فروش عکس های خود کسب درآمد داشته باشند. افرادی نیز نیازمند این عکس ها بوده که خریدار آنها به قیمت های مختلف می باشند. اما ارتباط این افراد با هم می تواند کاری مشکل باشد. زیرا ممکن است این افراد در شهر ها و یا کشور های مختلفی زندگی بکنند. به همین خاطر سایت های خرید و فروش عکس در اینترنت راه اندازی شده است.

این سایت ها امکان خرید و فروش عکس های باکیفیت را برای همه افراد امکان پذیر نموده اند. برای عضویت در سایت های فروش عکس خارجی نیاز است تا فرم های مربوطه موجود در این سایت ها را پر کرد. برخی از سایت های فروش عکس خارجی ممکن است برای عضویت هزینه ای از کاربر اخذ نموده، البته سایت های رایگان زیادی نیز وجود دارد.

فروش عکس در سایت های خارجی شاید بیشترین میزان درآمد از عکاسی را به همراه نداشته باشد، اما می تواند روشی بدون ریسک و بسیار راحت برای فروش عکس باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی سایت های خارجی فروش عکس معروف و معتبر بپردازیم.

سایت فروش عکس Shutterstock

Shutterstock یکی از بزرگترین و معتبر ترین سایت های فروش عکس در جهان می باشد. این سایت امکان خرید و فروش عکس را برای همه افراد در سرتاسر دنیا فراهم نموده است. این سایت عکس های موجود را با قیمت نسبتا مناسبی به فروش می رساند. از این رو یکی از کاربردی ترین سایت های فروش عکس در دنیا به شمار می رود.

فروش عکس در سایت Shutterstock می تواند درآمد ثابتی برای افراد در پی داشته باشد، البته بر اساس برخی پارامتر ها همین درآمد ثابت نیز تغییر می کند.

سایت های فروش عکس خارجی محصولات خود را در کشور های مختلف به صورت آنلاین به فروش می رسانند. این امر باعث افزایش درامد این سایت ها و همچنین عکاسان عکس ها شده است. قیمت عکس ها در سایت Shutterstock بر اساس نوع و اندازه آنها می تواند متفاوت باشد.

عکس های ارائه شده در سایت شاتر استاک معمولا کیفیت بسیار مناسب و ایده آلی دارند. در سایت شاتر استاک معمولا از ۰٫۲۵ الی ۲٫۸۵ دلار از هزینه فروش عکس ها برای عکاس در نظر گرفته شده است. عکس های سفارشی در این سایت می توانند سهم ۲۰ تا ۳۰ درصدی از فروش را برای عکاس آنها به همراه داشته باشد.

سایت فروش عکس شاتر استاک

سایت فروش عکس iStock

سایت iStock یکی از تامین کنندگان عکس آرشیوی در دنیا بوده، که تحت نظر شرکت Getty Image فعالیت می می کند. سایت iStock معمولا درصد کمی از درآمد فروش عکس های خود را به عکاسان اختصاص می دهد.بدین ترتیب بهترین کار این است که از این سایت به به عنوان مکمل به همراه دیگر سایت های مشابه جهت فروش عکس های خود استفاده نمایید.

خرید و فروش عکس در این سایت معمولا کمی مشکل می باشد، زیرا رقابت در این سایت بسیار زیاد می باشد. افرادی که عکس های خود را فقط در این سایت بارگذاری کنند، می توانند تا ۴۵ درصد از سود فروش را به خود اختصاص دهند، اما چنانچه عکس ها در سایر سایت ها نیز بارگذاری شده باشند، تنها ۱۵ درصد از فروش عکس ها را دریافت می کنند.

سایت های فروش عکس خارجی مانند آی استاک معمولا تمایل دارند عکس های منحصر به فرد را به مشتریان خود عرضه کنند، از این رو سود بیشتری را برای عکس های انحصاری پرداخت می کنند. زیرا بدین ترتیب مشتریان خود را نیز بسیار بیشتر کرده، در نتیجه سود خود را از فروش عکس ها بیشتر می نمایند.

سایت فروش عکس ای استاک

سایت فروش عکس Adobe Stock

سایت ادوب استاک را می توان جزء بزرگترین سایت ها در زمینه خرید فروش عکس دانست. سایت Fotolia که قبلا یکی از معروف ترین سایت های فروش عکس خارجی بوده، نیز تحت نظر سایت ادوب استوک می باشد. عکاسان می توانند مانند سایر سایت های معرفی شده عکس های خود را در این سایت به اشتراک گذاشته و از فروش آنها بهره مند شوند.

سایت Adobe Stock مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر سایت ها داشته، که یکی از بهترین آنها امکان آپلود مستقیم عکس در آن از طریق نرم افزار های Adobe bridge و Light room می باشد. میزان سودی که عکاسان از فروش عکس های خود در سایت ادوب استاک دریافت می کنند ۲۵ درصد می باشد.

بهتر است که عکس های باکیفیت بسیار مناسب در این سایت بارگذاری شود، زیرا بدین ترتیب فروش آنها بیشتر شده، در نتیجه سود آن نیز برای عکاس بیشتر می شود. سایت های معتبر برای اینکه عکس های بسیار باکیفیت و منحصر به فردی برای سایت خود تهیه نمایند، می توانند از سایت Adope Stock استفاده نمایند.

سایت فروش عکس ادوب استتاک

برای دانلود تصاویر با کیفیت شاتر استوک به سایت axha.com مراجعه کنید.

برچسب ها

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه