قالب سایت رایگان : انواع قالب سایت رایگان

4 سپتامبر 2019 مقالات

آیا شما هم کار طراحی وبسایت انجام می دهید؟ اگر اینطور است حتما برای طراحی هرچه بهتر وبسایت خود به دنبال قالب سایت رایگان بوده اید. وبسایت های مختلفی امکان دانلود قالب سایت رایگان را برای کاربران خود فراهم نموده است. بسته به نوع فعالیت و محتوای وب سایت شما، موضوعات متنوعی در مورد قالب سایت رایگان می توانید جست و جو و دانلود نمایید. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند وبسایت که قالب های متنوع سایت را در اختیار طراحان و کاربران قرار می دهد بپردازیم. وبسایت عکس ها با در نظر گرفتن اهمیت طراحی وبسایت و دغدغه طراحان بیش از ۲۰۰۰ قالب سایت را به کاربران عرضه نموده است.صفحه قالب سایت وبسایت axha

 

انواع قالب سایت رایگان

قالب های سایت رایگان را با موضوعات مختلفی چون قالب سایت مذهبی ، قالب سایت خبری ، قالب سایت گردشگری ، قالب سایت فروشگاهی و … می توان جست و جو کرد. این قالب ها را معمولاً به صورت Html می توان یافت. یا اینکه با توجه به نوع سیستم مدیریت محتوا می تواند متفاوت باشد.

سیستم جوملا، وردپرس یا دروپال برخی از این سیستم های مدیریت محتواها می باشند. بنابراین ضروری است پیش از اقدام به دانلود قالب برای سایت، نوع سیستم خود را مشخص کنید. به طور مثال قالبی که برای سیستم وردپرس طراحی شده است ساختاری کاملا متفاوت نسبت به قالب سیستم دروپال دارد. پس ابتدا نوع سیستم خود را انتخاب، سپس اقدام به دانلود و یا خرید نمایید. یا از ابتدا قالب Html دانلود کنید.

به یاد داشته باشید که امر راه اندازی و طراحی سایت کاملا تخصصی است و مستلزم دانش و تجربه کافی در این زمینه است. ایمنی، بهینه سازی برای موتور های جست و جو، سرعت و … از جمله مواردی است که نیاز به دانش تخصصی دارد.

سایت های ارائه دهنده قالب های سایت رایگان:

سایت های بسیاری قالب های وب سایت را در اختیار شما می گذارند. معمولاً قالب هایی که در این وب سایت ها عرضه می شود قالب های از پیش آماده است. اما بعضی از این وب سایت ها در جهت تبلیغات و رشد شرکت خود، امکان طراحی قالب دلخواه شما را نیز فراهم نموده است. این کار با افزایش تعداد بازدیدکنندگان و افرادی که در جست و جوی قالب سایت هستند، می شود.

نکته ای در مورد قالب های از پیش آماده این است که معمولا این قالب ها اجازه ایجاد تغییرات را به کاربر می دهد. به طور معمول این تغییرات محدودیتی ندارد. تنها لازم است این کار توسط طراح وب سایت، فرد با تجربه و دارای دانش تخصصی، صورت گیرد.

سایت شاتر استوک یکی ای وب سایت هایی است که امکانات زیادی از جمله تهیه قالب های سایت را به سراسر جهان ارائه می کند. دسترسی به این امکانات نیاز به ایجاد اکانت شاتر استوک دارد. ضمن اینکه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، این امکان برای ایرانیان محدود است. باتوجه به این محدودیت ها وب سایت عکس ها خدماتی که سایت شاتر استاک ارائه می کند از جمله خرید عکس از شاتر استوک ، را برای ایرانیان عزیز فراهم آورده است، که به جای دانلود مستقیم از شاتر استوک از این خدمات استفاده کنند. علاوه بر خرید عکس با کیفیت، قالب های سایت را نیز با امکان فیلتر دلخواه شما ارائه می دهد.

ما در این مقاله بیشتر به مطالعه قالب سایت رایگان و انواع قالب سایت رایگان پرداختیم. همچنین درمورد وبسایت های مرتبط صحبت نمودیم. درپایان اهمیت طراحی وب سایت و استفاده از قالب های باکیفیت و متناسب با نوع فعالیت یادآور می شویم. پس بهتر است در طراحی وب سایت نهایت دقت و تخصص را به کار گرفت.

 

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه