خرید از Shutterstock ; اطلاع از قیمت ها

25 جولای 2019 خبر ها و تازه ها

قصد خرید از Shutterstock را دارید؟ قیمت های محصولات شاتراستوک را میدانید؟ آیا سایت شاتراستوک رایگان است؟
برای ایجاد حساب کاربری چه میزان هزینه باید پرداخت کرد؟

شاتراستوک یکی از بهترین آژانس های فروش عکس های استوکی در جهان است. این وبسایت, یکی از بهترین مرجع های عکس و پیشرو در ارائه محصولات گرافیکی است.
برای خرید از Shutterstock, این وبسایت راه های مختلفی را به کاربران خود ارائه میدهد. در این مطلب با بسته ها و قیمت های متفاوت سایت شاتراستوک آشنا میشوید.

بیشتر بخوانید: معرفی خدمات شاتراستوک

 

خرید از Shutterstock

چه طرح هایی برای خرید از Shutterstock وجود دارد؟

ایجاد حساب کاربری در سایت شاتراستوک به شما این امکان را میدهد که با استفاده از بسته های مدت دار آنچه نیاز دارید را خریداری کنید.
یکی از بسته های تعریف شده برای خرید از Shutterstock, اشتراک حرفه ایی است که در آن کاربران برای هرماه یا هرسال از آن استفاده میکنند و مبلغی را به صورت ماهانه پرداخت میکنند. اما تعداد عکس های این بسته محدود است.
سایت شاتراستوک درتلاش برای جذب کاربران به سمت بسته های بزرگ تر و ارزان میباشد. چراکه کاربران میتوانند با پرداخت هزینه برای حساب کاربری تعداد عکس بیشتری را خریداری کنند.

طرح های خرید از Shutterstock

  • این طرح ها از ۱۰ تصویر در ماه با قیمت ۴۹ دلار برای هرماه شروع میشود. کاربران میتوانند حسابی یک ساله با پرداخت هزینه ۲۹ دلار داشته باشند.
    شما برای هر عکس در وبسایت شاتراستوک بین ۲٫۹۰ دلار تا ۵٫۹۰ دلار پرداخت خواهید کرد که بستگی به انتخاب طرح مورد نظرتان دارد.
  • از دیگر طرح های کوچک برای خرید از Shutterstock, طرحی است که کاربر میتواند ۵۰ عدد عکس در ماه دانلود کند. قیمت این طرح ۱۲۵ دلار در ماه و ۹۹ دلار ماهانه به مدت یک سال است.

  • این طرح بسیارعالی است, چرا که میتوان به تعداد قابل توجهی عکس دسترسی پیدا کرد که برای هرعکس بین ۱٫۹۸ دلار تا ۲٫۵۰ دلار پرداخت میشود.
  • و اما طرح های بزرگتری برای خرید از Shutterstock وجود دارد که برای افرادی که به عکس های بیشتری برای پروژه های خود نیاز دارند, مناسب است.
    یکی از این طرح ها شامل ۳۵۰ عکس در ماه میباشد که ماهیانه ۱۹۹ دلار هزینه پرداخت میشود. قیمت هر تصویر در این طرح ۰٫۵۶ دلار است.
    اشتراک سالانه در هر ماه ۱۶۹ دلار است که قیمت برای هر تصویر ۰٫۴۸ دلار میشود که با انتخاب اشتراک سالانه حدود ۲۰ درصد سود خواهید کرد.
  • طرح دیگر شاتراستوک ۷۵۰ عکس در ماه است که کاربران میتوانند ماهانه ۲۴۹ دلار پرداخت کنند که هزینه هر عکس ۰٫۳۳ دلار میشود.
    اگر اشتراک سالانه را انتخاب کنند, به صورت ماهانه ۱۹۹ دلار پرداخت خواهند کرد که حدود ۲۰ درصد هزینه کاهش میابد. این طرح در سایت شاتراستوک طرح ستاره ( star plan) نام دارد و یکی از ارزان ترین طرح های قابل دسترس است.

آیا میتوان برای خرید از Shutterstock, بیشتر از یک نفر از حساب کاربری استفاده کند؟

همه ی حساب های کاربری در سایت شاتراستوک خصوصی و تک نفره هستند و تنها فردی که حساب را ثبت کرده است میتواند به آن دسترسی داشته باشد.
اما اگر شرکت یا گروهی باشید که برای انجام پروژه های طراحی نیاز به حساب کاربری داشته باشید میتوانید از طرح چند صندلی یا “multi-seat” استفاده کنید.
در این طرح تعدادی ازافراد میتوانند از یک حساب کاربری فقط به صورت سالیانه استفاده کنند. در این طرح به حساب کاربری گروهی, ۷۵۰ عدد عکس در هر ماه ارائه میشود.
اگر حساب دو نفره باشد هزینه آن در ماه ۳۷۹ دلار و قیمت هر عکس ۰٫۵۰ دلار میشود. حساب سه نفره در ماه ۴۷۹ دلار است که قیمت هر عکس ۰٫۶۳ دلار میباشد.
حساب ۴ نفره ۵۷۹ دلار در ماه و برای هر عکس ۰٫۷۷ دلار پرداخت میشود. برای حساب های بالای ۴ نفر بستگی به تعداد نفرات گروه دارد و قیمت ها متغیر است.

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه