دانلود عکس با رزولوشن بالا

18 آگوست 2019 مقالات

دانلود عکس با رزولوشن بالا، دغدغه ی این روزهای بسیاری از کاربران است. هر کس به شکلی با دانلود عکس های با رزولوشن بالا سروکار دارد. اهمیت دانلود عکس ها با رزولوشن بالا را طراحان، گرافیست ها، اشخاصی که به نحوی در تولید محتوا دست دارند بیشتر درک می کنند، چراکه ممکن است برای دانلود عکسی با کیفیت بالا ساعت ها در سایت های مختلف به جست و جو بپردازند. یکی از معتبرترین وبسایت ها برای خرید و دانلود عکس های با رزولوشن بالا شاتراستوک است.

همانطور که می دانید تصاویر با فرمت های مختلف ذخیره سازی و قابل دسترسی هستند و انواع فرمت عکس، کاربرد متفاوتی دارد.

برای اینکه بروشور، بنر و  … تبلیغاتی معتبری داشته باشید، لازم است عکسی که به کار برده اید کیفیت بالا و فرمت مناسبی داشته باشد. این آیتم به قدری اهمیت دارد که میتوان گفت از میزان زیبایی عکس نیز مهم تر است.

عکس های دیجیتالی

وضوح تصویر در تصاویر دیجیتالی از طریق تعداد پیکسل های موجود در تصویر قابل ارزیابی است. نسبت تعداد پیکسل های موجود به اندازه تصویر در واحد اینچ، وضوح تصویر را نتیجه می دهد. بنابراین وضوح تصویر یا Resolution تعیین کننده کیفیت عکس های دیجیتالی است و هرچه تعداد پیکسل ها در واحد اینچ بیشتر باشد اصطلاحا عکسی با رزولوشن بالاتر و باکیفیت تری خواهیم داشت. بدیهی است که رزولوشن و کیفیت مناسب جهت چاپ عکس موارد مختلف از جمله کارت ویزیت، بنر، پلات و … متفاوت است، که قبلا در این مورد نوشته ایم. برخی از وبسایت های فارسی زبان نیز امکان دانلود عکس با رزولوشن بالا را برای کاربران ایرانی فراهم نموده اند.

عکس های وکتور

نوع دیگر تصاویر که وکتور نام دارند متفاوت از دیجیتالی ها هستند. در واقع تصاویر وکتور در مقایسه با تصاویر دیجیتالی کیفیت بالاتری دارند. ویژگی چشمگیر این تصاویر حفظ کیفیت بالا در تغییر و افزایش ابعاد تصویر است. به این شکل که با افزایش سایز این تصاویر برای چاپ های مختلف هیچ کاهش کیفیتی در تصویر چاپ شده مشاهده نخواهد شد. برای دریافت عکس های با رزولوشن بالا  از شاتر استوک لازم است ابتدا اکانت خود را بسازید و سپس اشتراک خریداری نمایید. پس از آن شما تصویر مورد نظر خود را انتخاب و با یکبار دانلود عکس و یا وکتور از شاتر استوک، برای همیشه میتوانید از سایز ها و ویرایش های مختلف عکس خود استفاده کنید.

همچنین برای دانلود عکس های با رزولوشن بالا علاوه بر وبسایت های داخلی و خارجی، وبسایت عکسها نیز برای دسترسی سریع و رایگان کاربران به تصاویر با کیفیت بالا روزانه در بخش آیتم های رایگان تعدادی از این تصاویر را عرضه نموده است.

 

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه