معرفی تم های wordpress; جدیدترین های ۲۰۱۹

18 جولای 2019 خبر ها و تازه ها

تم های wordpress با بیش از ۱۰ هزار نوع مختلف در دسترس میباشد. شما میتوانید با داشتن یک تم چند منظوره wordpress, آن را برای موضوعات مختلف استفاده کنید.
داشتن یک تم مناسب میتواند به رشد سایت شما کمک کند. در این مطلب محبوب ترین و کاربردی ترین تم های wordpress را با دسته بندی اصلی به شما معرفی کرده ایم.
در این لیست میتوانید تم های چند منظوره را ببینید.

خرید تم و تمپلیت ها

بسته به نوع فعالیت سایت میتوانید مواردی که برای نیاز های شما مناسب هستند را انتخاب کنید.

Divi

تم های wordpress

یکی از مشهورترین تم های wordpress که چند منظوره میباشد, Divi است. این تم توسط یکی از بزرگترین فروشندگان تم های wordpress, به نام Elegant Themes ساخته شده است.
با استفاده از Divi میتوانید هر نوع لایه ایی را بسازید.  ۲۰ طرح پیش ساخته در این پکیج دریافت میکنید که میتوانید به راحتی از آنها برای پروژه های خود استفاده کنید.
اگر به دنبال تم کودکانه میگردید Divi بسیار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
نکته مثبت: شما میتوانید لایه های سفارشی خود را به راحتی ذخیره کنید و در صورت نیاز, مجددا از آن ها استفاده کنید.

Ultra

تم های wordpress

یکی از قوی ترین و انعطاف پذیرترین تم های wordpress میباشد که توسط Themify ساخته شده است.
به راحتی میتوانید برای هر نوع سایتی از آن استفاده کنید. تنها با یک کلیک میتوانید نسخه نمایشی تنظیمات مختلف این تم که شامل محتوا، منوها، ویجت ها و موارد دیگر است را وارد کنید.
بنابراین میتوانید با سرعت, پروژه های جدید وبسایت خود را شروع کنید.
این تم شامل ۱۵ هدر (header), انواع صفحه ها, ۶ گزینه برای هدر زمینه, ۶ فوتر(footer) لایه, ۵ لایه تکی پست ها, ۶ لایه آرشیو, پیمایش تصویر و موارد دیگر است.
بهتر از هرچیز, این تم شامل ۶۰ لایه کامل از پیش طراحی شده میباشد که ویژگی های بسیار قوی آن توسط حرفه ایی ترین طراحان, طراحی شده است.

Astra

معرفی تم های wordpress

Astra یک تم کاملا قابل تنظیم است که اجازه میدهد وبسایت را به همان شکلی که میخواهید ایجاد کنید. این تم با مجموعه ای از نسخه های نمایشی همراه است و به شما این امکان را میدهد که تنها با یک کلیک, سایت پیش ساخته ایی را راه اندازی کنید.
این تم از تم های wordpress است که به کاربران اجازه میدهد عنوان و ساید بار(sidebar) را خاموش کنند.

Hestia

theme wordpress

یکی از تم های wordpress است که برخلاف دیگر تم ها به صورت رایگان هم برای کاربران ارائه شده است. این تم چند منظوره بسیار مناسب برای مضوعات کسب وکار, مجله و وبلاگ ها میباشد.
این تم به صورت مداوم با WooCommerce کار میکند, بنابراین میتوانید برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود از آن استفاده کنید. قابلیت ترجمه زبان ها را دارد و کار با سئو(SEO) آن بسیار راحت است.

Shopstar

تم های wordpress

 

Shopstar, فروشگاه مینیمالی که یکی از تم های wordpress است. این تم بسیار مناسب فروشگاه های آنلاین, بلاگ ها و یا وبسیات های مد و فشن میباشد.
این تم, ساید بار هر دوطرف راست و چپ سایت را پشتیبانی میکند. همچنین میتوانید عرض کامل صفحه را انتخاب کنید.

Foodica

تم های wordpress

Foodica ازدیگر تم های WordPress است که مناسب وبسایت هایی با مضوعات مرتبط با غذا, دستورهای آشپزی و مجله ها میباشد. یک تم آماده AdSense است که به کاربران اجازه میدهد به راحتی آگهی های تبلیغاتی برای کسب درآمد سایت خود را آپلود کنند. این تم در ۶ رنگ ارائه شده است و به راحتی میتوان رنگ مناسب با کسب و کار را انتخاب کرد.
همچنین میتوانید با یک کلیک سایت خود را بسازید.

در این مطلب با تعدادی از برترین تم های wordpress و کاربردشان آشنا شده اید. حال میتوانید کار خود را به راحتی آغاز کنید.

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه