دانلود پترن برای فتوشاپ

27 آگوست 2019 مقالات

دانلود پترن برای فتوشاپ یکی از مسائلی است که کم و بیش هرکدام از ما با آن روبه رو شده ایم. چراکه برنامه فتوشاپ، برنامه ای پرکاربرد برای کاربران در سراسر دنیاست. برای دانلود پترن فتوشاپ شما می توانید به وب سایت های داخلی و خارجی مراجعه کنید. گرافیست ها و طراحان اهمیت دانلود پترن فتوشاپ را بیشتر و عمیق تر از دیگر کاربران درک می کنند. تنوع در دانلود پترن های فتوشاپ در وب سایت های مختلف نیاز هر کاربری را برطرف می کند. یکی از وب سایت هایی که امکان دانلود پترن برای فتوشاپ را برای کاربران فراهم نموده است، وب سایت معتبر شاتراستوک می باشد که در ادامه به معرفی بیشتر این وب سایت و وب سایت مشابه آن، آی استوک می پردازیم.

پترن چیست:

به الگوهای تکرار شونده با فواصل مشخص و تکراری، پترن/ الگو (Pattern) می گویند. از پترن ها به عنوان تصویر پس زمینه استفاده می شود. خود شما هم می توانید با تصویر دلخواه تان در فتوشاپ پترن بسازید. پیش تر در مورد ساخت پترن در فتوشاپ نوشته ایم.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که برای یک پروژه طراحی وب سایت و یا طراحی گرافیکی یا … با کمبود پترن های موجود در فتوشاپ روبه رو شده اید.  اهمیت الگوها یا پترن های با وضوح بالا، متناسب با نوع پروژه را کسانی که به شکلی با این مسئله مواجه شده اند، به خوبی درک می کنند. ضمن اینکه یک پترن عالی از جهت ارتباط با محتوا و کیفیت تصویر، نقش اساسی در برجسته و بزرگ نمایی مطالب درج شده در این الگو ایفا می کند.

اکنون به معرفی کامل تر وب سایت هایی که در بالا نام برده شد می پردازیم:

دانلود پترن از شاتراستوک Shutterstock:

یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین وب سایت های جهانی در زمینه تهیه و دانلود انواع پترن می باشد. در گوشه سمت چپ صفحه مربوط به Pattern قسمتی تعبیه شده است که برای کاربر امکان فیلتر کردن پترن های موجود را در نظر گرفته است و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود دایره انتخاب های خود را مشخص نماید. به طور مثال می توانید در قسمت category زمینه تصاویر مورد نظر خود را مشخص کنید. برای دانلود تصویر به صورت وکتور، از کشوی مربوط به category گزینه vectors را انتخاب کنید.

پترن با

دانلود پترن از آی استوک Istock.com:

یکی دیگر از وب سایت های معتبر در زمینه ارائه پترن با موضوعات مختلف آی استوک می باشد. در این وب سایت هزاران پترن در نظر گرفته شده است که در دسترس کاربران قرار دارد.

دانلود پترن از عکس ها axha.com:

وب سایت عکس ها یکی از وب سایت های فارسی است که امکان دانلود پترن را نیز برای کاربران فارسی زبان در نظر گرفته است. بیش از ۲۱۲۳۸۲۱ تصویر به عنوان پترن در این وب سایت در دسترس کاربران قرار گرفته است. شما می توانید با فیلتر کردن موضوع مدنظرتان، پترن موردنظرتان را راحت تر انتخاب و دانلود کنید. کافی است از قسمت گرافیک گزینه Graphics را انتخاب نموده و سپس از کادر سمت چپ صفحه گزینه pattern را فعال کنید.

نکته قابل توجهی که باید در نظر داشته باشیم این است که به دلیل تحریم ها و عدم امکان ساخت اکانت در وب سایت های خارجی، بهتر است از وب سایت های مشابه در ایران نسبت به دانلود پترن برای فتوشاپ اقدام کنیم.

از آنجایی که دانلود پترن فتوشاپ مسئله مهمی برای کاربران این نرم افزار است، در این مقاله سعی کردیم به معرفی برخی از وب سایت هایی که امکان دانلود پترن برای فتوشاپ در آن وجود دارد، بپردازیم. امیدواریم این مطلب مسئله دانلود پترن فتوشاپ را برای شما سهل کرده باشد.

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه