معرفی اپلیکشن موبایل شاتر استوک; اندروید و آیفون

1 آگوست 2019 خبر ها و تازه ها

اگر از طرفداران شاتر استوک هستید و یا از این سایت کسب درآمد میکنید, بهتر است بدانید اپلیکشن موبایل شاتر استوک کار شما را راحت کرده است.

شاتر استوک ( shutterStock ) یکی از بزرگترین مرجع های فروش عکس در دنیا است که روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون عکس به این سایت اضافه میشود.
در سال ۲۰۱۶ این گروه, اپلیکشن موبایل شاتر استوک را وارد بازار کردند. این اپلیکیشن همراه با وبسایت اصلی شاتر استوک به روز رسانی میشود.
بنابراین کاربران میتوانند از طریق اپلیکشن موبایل شاتر استوک به تمامی آرشیو این وبسایت دسترسی داشته باشند.
اپلیکشن موبایل شاتر استوک برای اندروید و آیفون گسترش یافته است. کاربران میتوانند این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود کنند و از آن استفاده کنند.
پس از دانلود هم میتوانند از ویرایشگر برنامه برای ویرایش عکس های خود استفاده کنند. تمام چیز هایی که میخواهید را بر روی موبایل خود نصب میکنید.

اپلیکشن موبایل شاتر استوک ( اندروید)

اپلیکیشن موبایل شاتر استوک

این اپلیکیشن را بیش از ۵۰۰ هزار نفر نصب کرده اند. در تمامی ورژن های به روز گوشی های اندروید قابل پردازش است.
آخرین به روز رسانی این برنامه برای موبایل های اندروید در تاریخ میلادی ۳۰ می ۲۰۱۹ میباشد. در ورژن جدید این برنامه ۱۴ زبان جدید به زبان های قبلی اضافه شده است.
از جمله: ایتالیایی, روسی, ترکی, چینی, سوئدی و دیگر موارد.

سایز اپلیکیشن: برای هر موبایل متفاوت است.

امتیاز برنامه: ۴٫۳ از ۵

نکات مثبت: در این برنامه میتوانید یک کالکشن از عکس هایی که دوست دارید را بسازید و هرزمان که نیاز داشته باشید آنها را دانلود و نشر کنید/ این برنامه را به صورت رایگان میتوانید دانلود و نصب کنید.

این برنامه که توسط شرکت شاتر استوک ارائه شده است پس از نصب بر روی گوشی های خود از شما اجازه دسترسی به گالری, دوربین, شماره ها, لوکیشن و موارد دیگر را میگیرد.
این مورد برای تمامی اپلیکیشن ها اتفاق می افتد.
بر اساس آمار شاتر استوک و گوگل پلی ( Google Play) افرادی که این برنامه را نصب کرده اند از ۱۶ سال به بالا میباشند و این را به دلیل راحتی در استفاده از این برنامه معرفی کرده اند.

اپلیکشن موبایل شاتر استوک ( آیفون)

اپلیکیشن موبایل شاتر استوک

این اپلیکیشن به راحتی بر روی گوشی های آیفون نصب و پردازش میشود. کاربران میتوانند به تمامی آرشیو شاتر استوک که بیش از ۲۰۰ میلیون عکس, تصویرسازی و دیگر موارد است دسترسی داشته باشند.
بدون افت کیفیت, تصاویر را دانلود کنید و سپس نشر دهید.

سایز اپلیکیشن: ۷۲٫۵ MP

امتیاز برنامه: ۴٫۸ از ۵

نکات مثبت: در این برنامه میتوانید یک کالکشن از عکس هایی که دوست دارید را بسازید و هرزمان که نیاز داشته باشید آنها را دانلود و نشر کنید/ این برنامه را به صورت رایگان میتوانید دانلود و نصب کنید.

این اپلیکیشن بر روی ورژن ios 10.3 به بالا به راحتی پردازش میشود.
میتوانید بر روی گوشی های آیفون, iPad و iPad touch نصب کنید و استفاده کنید.
بر اساس امار شاتراستوک و اپ استور(App Store) افرادی که این برنامه را نصب کرده اند از ۱۲ سال به بالا میباشند و این را به دلیل راحتی در استفاده از این برنامه معرفی کرده اند.

آیا میتوان از طریق اپلیکشن موبایل شاتر استوک درآمد زایی کرد؟

بله, یک قسمت از این برنامه به افراد همکار(contributor) اختصاص داده شده است.
کاربران میتوانند به راحتی عکس های خود را آپلود کنند و پس از تایید توسط شاتر استوک میزان دانلود عکس های خود را توسط افراد دیگر به صورت روزانه بررسی کنید.
این برنامه به کاربران خود این امکان را داده است که حتی یک عکس آنها وارد ۵ کالکشن یا بیشترشود, یک اطلاعیه ارسال میکند.
اگر به صورت کاربر همراه وارد این اپلیکیشن شوید میتوانید از طریق اطلاعیه های برنامه متوجه درخواست های افراد شوید و آنچه مورد نیاز کاربران است را آپلود کنید.

 

در نتیجه میتوانید در هر زمان و مکان توسط موبایل های خود, هر عکسی را از آرشیو شاتر استاک دانلود و ویرایش کنید.
میتوانید از طریق سایت Axha.com  به صورت مستقیم عکس های با کیفیت شاتر استوک را دانلود کنید.

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه