بهترین قالب های افترافکت ۲۰۱۸

22 سپتامبر 2019 مقالات

بهترین قالب های افترافکت ۲۰۱۸

 

قالب های افترافکت و فوتیج ها برای کار ادیتور ها بسیار مفید و ضروری است . با گشت و گذار داخل چند وب سایت معروف فروش ویدیو ۱۵ تا از بهترین قالب های افترافکت مخصوص Adobe After Effects را برای شما آماده کرده ایم.

 

Event Promo— Event Hype Video Template .1

 

این قالب افتر افکت نمونه پرانرژی و بسیار عالی برای معرفی رویداد های پیش رو است. فقط کافی است متن و ویدیو و یا عکسهای خود را به این قالب افتر افکت اضافه کنید و یک ویدیوی معرفی زیبا بسازید.

 

Ultimate Slideshow Construction Kit —  Slideshow Project Template .2

 

یکی از دلایل محبوبیت اسلاید شو ها این است که برای ساخت آن لزوما نیازی به فوتیج و ویدیو نیست. برای عکاسان با دسترسی محدود به فایل های ویدیویی یک افتر افکت مانند. Ultimate Slideshow Construction Kit یک راه بسیار عالی است که فقط با استفاده از عکس ها و تصاویر خود یک ویدیوی زیبا و چشمگیر بسازند.

 

Action Trailer II — Trailer Project Template .3

 

تریلرها یک صحنه پرهیجان برای ویدیوی پیش روی شما ایجاد میکند. فقط با فوتیج های خود و استفاده از این افتر افکت یک پیش نمایش ایده آل از ویدیوی خود بسازید.

 

Short Promo Video Intro — Intro Template .4

 

توجه مخاطبان خود را با این ویدیوی معرفی جلب میکنید . حرکت سریع و افکت پاشیدن متن یک راه بسیار ساده برای معرفی پروژه شماست.

 

Epic Light Reveal — Intro Template .5

 

افترافکت Light Reveal فایل لوگوی شما را می گیرد و با سرعت  به صورت انفجار نور معرفی می کند . کافی است لوگو اصلی داخل قالب افتر افکت را با گرافیک مورد نظرتان جایگزین کنید و ببینید چه روی می دهد.

 

Website Presentation — Website Video Template .6

 

اگر قصد تبلیغ و معرفی وبسایت خود را دارید و یا میخواهید طراحی های خود را نمایش بدهید این قالب افتر افکت بسیار ایده آل است. فقط کافیست از اسکرین شات های خود استفاده کنید و کاربری سایت خود را نشان دهید.

 

Believe — Fashion Video Template .7

 

این قالب افترافکت بسیار منعطف است ، اما برای استفاده در فشن و مد بسیار ایده آل تر است. انتقال چشمک زن و متن نرم و صاف برای معرفی کالای با ارزش شما بسیار مناسب است.

 

Pop — Opener Template .8

 

شکی نیست که قالب افتر افکت Pop با گرافیک و متن رنگی و درخشان خود به راحتی توجه مخاطبان را به خود جلب می کند. شما میتوانید رنگ های این قالب را به رنگ های مورد علاقه خود تغییر دهید.

 

Minimal Corporate Presentation  — Corporate Video Template .9

 

ویدیو های شرکتی دید و احساس خاصی دارند . “کمتر بیشتر است ” ، و شما باید در انتخاب های طراحی خود بسیار محافظه کارانه عمل کنید. این قالب افترافکت برای هر ویدیوی شرکتی بسیار مناسب است.

 

Vintage Frame Gallery — Photo Frames Template .10

 

من عاشق پروژه هایی مثل Vintage Frame Gallery هستم که اشیا شما را به صورت فتوریالیستیک جلوه می دهند . کافیست تصاویر خود را به قالب اضافه کنید و انها را زنده کنید که گویی در قاب عکس سه بعدی هستند.

 

Retro City — Retro After Effects Project Template .11

 

این قالب افتر افکت حسی عالی برای بردن ویدیو شما به زمان گذشته دارد.  ترکیب فونت و رنگ و استایل ، در خور حس و حال یک ویدیوی قدیمی است.

 

Summer Party  — Hip After Effects Template .12

 

قالب افترافکت Summer Party از رنگ های درخشان استفاده کرده است و حسی دارد که توجه مخاطب را جلب میکند . با استفاده از تصاویر و ویدیوهای خود در این قالب افترافکت یک ویدیوی چشمگیر و خیره کننده بسازید.

 

Parallax Elegant Presentation  — Parallax Effect Template .13

 

در افتر افکت    Parallax همان اسکرول نرم و انتقالی را می بینید که در بسیاری وبسایت های مدرن هنگام اسکرول مشاهده می کنید. همین افکت را با این پروژه به ویدیوی خود اضافه کنید.

 

Macrovision — Vintage After Effects Project .14

 

با داشتن کمی سلیقه قدیمی ، Macrovision یک پروژه کلی خوب برای معرفی پروژه ویدیویی شماست. فقط فوتیج و یا تصاویر خود را به آن اضافه کنید و میبینید که با کمی افکت برفکی و قدیمی صحنه را برای تولید شما آماده می کند.

 

International Typography — Typographic Project Template .15

 

این قالب افتر افکت انتخاب مناسبی برای شماست که بدنبال پروژه تایپوگرافی هستید . در پروژه هایی شبیه این شما کافیست متن خود را جایگزین کنید و تمام.

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه