تم فارست چیست ؟ استفاده از قالب آماده وب سایت

28 جولای 2020 مقالات

با رونق گرفتن کسب و کار های اینترنتی افراد به این نتیجه رسیدند که برای شروع فرآیند دیجیتال مارکتینگ خود وب سایت هایی را طراحی کنند. طراحی صفر تا صد سایت ها وقت و هزینه های زیادی به همراه داشت بنابراین cms ها طراحی و به بازار ارائه شدند. تم فارست چیست ؟ یک سایت برای خرید و فروش آسان قالب های آماده سایت ها. وب تم فارست یکی از زیر مجموعه های شرکت انواتو مارکت می باشد. قالب آماده وب سایت معمولا در نسخه های رایگان یا پولی عرضه می شوند. شما می توانید به راحتی این تم ها را خریداری کنید و راه اندازی کنید. این تم ها را می توان با قالب اصلی و اولیه ای که دارند حفظ کرد و یا به مناسبت کار خود تغییر داد البته این کار نیاز به دانش وب دارد.

اگر پیش از این نمی دانستید که تم فارست چیست و از خدمات این سایت استفاده نکرده اید در ادامه با ما همراه باشید. تم فارست یک مرجع تخصصی فروش انواع تم ها و پلاگین های ورد پرسی است در حال حاضر حدود ۱۲ هزار تم با قیمت های متفاوت ۱۰ تا ۲۰۰ دلار قابل ارائه و فروش است. تعداد کاربران این سایت بالغ بر ۱۴ ملیون است و این برای توسعه دهندگان نیز به عنوان یک فرصت بسیار عالی به شمار می رود. شما می توانید خود یک تم جذاب طراحی کنید و در تم فارست به فروش برسانید. البته پیش از اقدام بهتر است قوانین فروش در این وبسایت را بدانید و تم های خود را بر اساس این قوانین طراحی و ارائه کنید.

مقالات مرتبط:

قالب سایت رایگان : انواع قالب سایت رایگان

چگونه در تم فارست بهترین تم را انتخاب کنیم؟

پیشتر گفتیم که تم فارست چیست و چرا این چنین محبوب شده است. تعداد کاربران زیاد این سایت شما را شگفت زده خواهد کرد. با ورود به تم فارست شما به یک جامعه ی بزرگ خلاقیت در جهان متصل شده اید. روزانه تم ها و پلاگین های فراوانی به این وب سایت اضافه می شود بنابراین نیاز های جامعه وسیعی از کاربران برآورده می شود. این مساله خود به رشد روز افزون این سایت منجر خواهد شد. حال شما می خواهید در میان این همه تم یکی را انتخاب کنید اما وضعیت کمی گیج کننده است. در ادمه خواهیم گفت از چه روشی اینکار را انجام دهید و چگونه ساعت ها زمان خود را برای یافتن تم هدر ندهید.

مقالات مرتبط:

معرفی تم های wordpress

با تم های وردپرسی شروع می کنیم. اگر شما یک سایت وردپرسی جدید دارید و یک ایده ی کلی در مورد کسب و کارتان قرار داده اید، می توانید برای انتخاب تم اقدام کنید. زیرا اگر پیشتر ندانید که چه چیزی مد نظر دارید انتخاب برایتان دشوار خواهد شد. خوبی این سایت این است که با توجه به نیاز هایتان می توانید گزینه های پیش روی خود را کم کنید.

به راحتی می توانید نتیجه جستجو را فیلتر کنید. از گزینه دسته بندی ، دسته ای را انتخاب کنید که مطابق نیاز های وب سایت شما باشد. اگر خود شرکت طراحی سایت دارید و خدمات IT  به مشتریان ارائه می دهید ، به سادگی گزینه “Technology” را انتخاب کنید. نتیجه جستجو فقط برای تم های ایجاد شده در زمینه تکنولوژی یا وب سایت خدمات فیلتر می شود.

تم فارست چیست

اگر می خواهید انتخاب هایتان تخصصی تر شود می توانید از گزینه های tags استفاده کنید.

استفاده از قالب وب سایت آماده

در باکس قیمت ها ، رنج قیمتی مد نظرتان را انتخاب کنید تا گزینه های مناسب برای شما نمایش داده شود. در واقع قیمت ها مشخص می کند که تم انتخابی شما چه ویژگی هایی دارد، چه پلاگین هایی را پشتیبانی می کند به روز رسانی ها به چه صورت است و چه خدماتی دریافت می کنید.

خرید تم برای وردپرس

هر کدام از تم ها موجود در بازار براساس نظرات مشتری دارای رتبه هستند. رتبه بندی مهمترین جنبه ای است که از طریق آن می توانید کیفیت یک تم را به آسانی بسنجید.

تم های تم فارست

اگر کار طراحی وب سایت انجام می دهید , نیاز به قالب های از پیش آماده خواهید داشت به وب سایت عکس ها مراجه کنید. در دسته بندی web-templates باز بین بهترین قالب ها، قالب مورد نیاز خود را پیدا کنید و با مناسب ترین قیمت ها آن ها را خریداری کنید. عکس ها یک مرجع تخصصی خرید عکس از شاتر استوک است و می تواند در تمامی مراحل وب سایت شما را همراهی کند.

 

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه