معرفی بهترین سایت دانلود وکتور

12 نوامبر 2020 مقالات

اگر شما یک طراح گرافیکی هستید قطعا برای تسریع روند کاری خودتون از تصاویر پیش استفاده کنید. این تصاویر با فرمت های مختلف در اختیار شما قرار می گیرند و قابل ویرایش هستند. آنها برای بسیاری از موارد به مراتب بهتر از انواع دیگر تصاویر هستند. به عنوان مثال ، می توان اندازه آنها را بینهایت و بدون افت کیفیت تغییر داد. در این مقاله به بهترین سایت دانلود وکتور اشاره می کنیم. دفعات بعدی که به دنبال تصویر وکتور هستید حتما این سایت ها را بررسی کنید البته قطعا شما می توانید خرید از شاتر استوک را در سایت عکس ها انجام دهید.

بهترین سایت دانلود عکس وکتور

برخی از سایت های تخصصی مانند فریپیک و شاتر استوک برای پاسخ به تمامی نیازهای طراحان به وجود آمدند و اکنون مانند یک دایرکتوری قوی از عکس ها و وکتور ها عمل می کنند. اما تعداد این سایت ها به مرور زمان خیلی زیادتر شد و در اصل سایتی می تواند در میان این رقیب های قدر سری در میان سر ها در بیاورد که بتواند ویژگی های مناسبی برای رقبای خود در نظر بگیرد. در این مقاله بهترین سایت هایی که مناسب کار شما هستند را معرفی می کنیم.

بهترین سایت دانلود وکتور

سایت Vexels

Vexels یک ویرایشگر تصاویر استوک و گرافیکی است که به طور مداوم هزاران فایل SVG (قابل دانلود در فرمت های PNG ، SVG ، EPS و PSD) در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. تمام طرح های آنها منحصر به فرد است و در هیچ جای دیگری یافت نمی شود.

در این سایت تصاویر مدام به روز رسانی می شود ممکن است شما برای تولید محتوا و یا کمپین های تبلیغاتی خود به تصاویر مرتبط و مناسبتی نیاز داشته باشید از این نظر مطمئن باشید که این سایت می تواند تصاویر مورد نیاز شما را تامین کند.

مزایای سایت : ویرایشگر آنلاین برای SVGs / PNG ها ، مجوزهای تجاری ، دارای مجوزهای فردی و اشتراک ماهانه

معایب سایت: برخی طرح ها تنها برای کسانی که حق اشتراک دارند نمایش داده می شود

سایت Freepik

Freepik یکی از بهترین موتور جستجوی شناخته شده برای گرافیک رایگان در وب است. شما تقریباً برای هر موضوعی هزاران طرح پیدا خواهید کرد. تصاویر آنها شامل وکتور، تصاویر استوک و PSD است ، اگرچه فایل های  SVG یا PNG در بر نمی گیرد.

مزایای سایت: مجموعه ای وسیع از تصاویر ، تنوع طرح ها ، موجودی بالای عکس ، تعداد زیادی طرح آزاد با ویژگی

معایت: ویرایشگر تصویر ندارد ، فاقد SVG و PNG است ، برای بخش زیادی از تصاویر باید حق اشتراک داشت

سایت Vecteezy

Vecteezy نسبت به سایت های بالا جدیدتر است ولی اخیراً یک ویرایشگر به سایت اضافه کرده است که به شما امکان می دهد قبل از دانلود طرح ها ، آنها را اصلاح کنید و این باعث محبوبیت بیشتر سایت شده است.

از آنجا که این طرح ها با توجه به این ابزار ساخته نشده اند ، شخصی سازی برخی از تصاویر کمی دشوارتر است. این یکی از وب سایت های است که کیفیت فایل های وکتور در آن بسیار متفاوت است اما در اصل شما انتخاب های زیادی دارید و می توانید از میان آن ها انتخاب کنید.

مزایای سایت : ویرایشگر آنلاین ، کتابخانه ی بزرگی از طرح ها

معایب سایت: لایسنس های تجاری ارائه نمی دهد ، برخی از طرح ها فقط برای اعضا ای که حق اشتراک دارند موجود است

سایت iStock

اگر سراسر وب را برای یافتن وکتور های با کیفیت و ارزشمند جست و جو کردید و مورد خوبی پیدا نکردید سایت iStock به کمک شما می آید. در این سایت برای هر کلیدواژه ای که وارد کنید صد ها تصویر برای دانلود به شما پیشنهاد می شود.

مزایای سایت : بسیاری از طرح های با کیفیت بالا ، سهام همچنین دارای فیلم ها و کلیپ های صوتی است.

معایب سایت: دانلود رایگان در دسترس نیست ، فاقد SVG و PNG است.

کلام آخر

شاتر استوک یکی از بهترین سایت دانلود وکتور است که در این مقاله به آن اشاره نکردیم، دلیل این است که این سایت بسیار محبوب است. تنها مساله ایی که در استفاده با این سایت با آن مواجه خواهید شد این است که باید برای همه ی تصاویر هزینه پرداخت کنید. اما اگر اشتراک ماهانه این تصاویر برای شما زیاد است می توانید برای دانلود وکتور از شاتر استوک با هزینه های پایین تر از وب سایت عکس ها تهیه کنید.

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه