شعارهای تبلیغاتی معروف دنیا : رستوران فست فودهای برتر

29 سپتامبر 2019 مقالات

آیا تا بحال هیچ یک از شعارهای تبلیغاتی معروف دنیا در خاطرتان ماندگار شده است؟ شعارهای تبلیغاتی معروف دنیا از رستوران فست فودهای برتر چطور؟ پیش تر در مورد اهمیت کمپین های تبلیغاتی و برترین تبلیغات سال ۲۰۱۸ نوشته ایم. همچنین اصول طراحی منوی رستوران را نیز برای طراحان و صاحبان این کسب و کار ارائه نمودیم. در طول تاریخ تبلیغات، بسیاری از کسب و کارها و برندهای معروف بوده اند که شعارهای تبلیغاتی معروف دنیا را به خود اختصاص داده اند؛ به گونه ای که در خاطر بسیاری ماندگار شده است. در این مقاله با بیش از ۱۰ شعار تبلیغاتی معروف دنیا در حوزه رستوران فست فود های برتر آشنا می شویم.

دلیل اهمیت شعارهای تبلیغاتی چیست ؟

امروزه رستوران های فست فود علی رغم تأثیرات منفی بر سلامتی، بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. اگرچه قیمت کمتر، راحتی، مشغله های زندگی و تغییر ساختارهای اجتماعی از گرایشات جمعی به گرایشات فردی، از دلایل این استقبال است، اما با گذر زمان، رستوران های فست فود به صورت زنجیره ای موفق به جمع آوری ارزش تجاری برتر شدند.

زمانی که افراد با یک برند خاص ارتباط برقرار می کنند، می توانند ۲ مورد، نام تجاری و شعار آن را به طور کامل یادآوری کنند. در واقع شعارهای خوب برای برندها مانند جفتی عالی برای نام تجاری آن هاست. بله، درست است. یک شعار خوب پشتیبان و منعکس کننده آن چیزی است که نام تجاری در نظر دارد. این نکته اصلی وجود یک نام تجاری خاص را دلالت می کند. و شعار است که آن را خاص می کند. از این رو نباید از اهمیت شعارهای تبلیغاتی غافل شد.

با توجه به نکات بیان شده، در این مقاله به بیش از ۱۲ مورد از رستوران های برتر و شعارهای تبلیغاتی معروف آن ها اشاره می کنیم. می توان گفت این لیست شامل تمامی رستوران های فست فود زنجیره ای اصلی می شود. در این مقاله شعار خوب و شعار بد معیار سنجش نیست؛ جراکه این موضوع ارتباط زیادی با سلیقه شخصی و ارتباطی است که مخاطب با برند مربوطه می گیرد. به طور مثال: اگر شما از مک دونالد خوشتان نمی آید، با شعار آن نیز ارتباط نمی گیرید. در صورتی که برای مخاطبان و طرفداران مک دونالد، حسی کامل ایجاد خواهد کرد.

McDonald :  I’m Lovin’ It

عاشقشم

مک دونالد

KFC : Finger Lickin’ Good

انگشت خوب لیکین

 

کی اف سی

Burger King : Have It Your Way

راه خودت رو داشته باش

 

برگر کینگ

Hardees : Where the Food’s the Star

جایی که غذا ستاره است

hardees

Taco Bell : Think Outside the Bun

فراتر از بان فکر کنید

 

تاکو بل

Subway – Eat Fresh

تازه بخورید

 

Fat Burger : The Last Great Hamburger Stand

آخرین ایستگاه بزرگ همبرگر

فت برگر

Fuddruckers : World’s Greatest Hamburgers

بزرگترین همبرگرهای جهان

fuddrucker

Chilis : License to Grill

مجوز گریل

 

Apple Bees : It’s a Whole New Neighbourhood

این یک محله کاملاً جدید است

Fridays : In here, It’s Always Fridays

در اینجا ، همیشه جمعه است

Pizza Hut : Make it Great

عالیش کن

Dominos Pizza : Pizza Deliver Experts

متخصص تحویل پیتزا

Papa Johns : Better Ingredients, Better Pizza

مواد بهتر ، پیتزا بهتر

Wendy’s : It’s Way Better Than Fast Food. It’s Wendy’s.

بهترین راه فست فود. وندی است

Arby’s : Slicing Up Freshness

برش تازگی

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه