معرفی سایت Behance

26 می 2020 دیگر مطالب

معمولا گرافیست ها برای ارائه یا فروش نمونه کارها و آثار خود، از سایت های مختلف کمک می گیرند. یکی از سایت هایی که اغلب گرافیست ها یا عکاسان از آن برای نمایش نمونه کارهای خود استفاده می کنند سایت Behance می باشد. آنها با نمایش آثار خود در این سایت می‌توانند پروژه های جدید دریافت کنند. در این مقاله قصد داریم سایت Behance را به طور مختصر توضیح دهیم.

سایت Behance چیست؟

Behance یک پلتفرم نمایش نمونه کارها است که با هدف معرفی متخصصان در زمینه طراحی خلاق ساخته شده است. فریلنسرهایی که در زمینه طراحی گرافیک، نقاشی، طراحی یا فتوشاپ خوب هستند – اما مهارت های HTML یا برنامه نویسی ندارند – به GUI Behance متکی هستند تا یک نمونه کار فوق  العاده جذاب را ایجاد کنند، که پس از آن به صورت رایگان و آنلاین به نمایش گذاشته شود. کسب و کارهای مختلفی که به دنبال استعداد خلاق در زمینه طراحی هستند می توانند از طریق نمونه کارهای ارائه شده به جستجوی شخص موردنظر خود باشند و کارهای خود را برون سپاری کنند. Behance به کسب و کارها اجازه می دهد تا فرصت های شغلی تمام وقت، پیمانکاری، کارآموزی وحتی فریلنسری را ارسال کنند.

سایت Behance

لیست های فرصت شغلی ۳۰ روز به نمایش گذاشته می شود و در صورت عدم تحقق اهداف استخدام، لیست ها بیشتر می شوند. همچنین کسب و کارها می توانند با استفاده از ابزارهای کمکی همچون Adobe Talent به طرز هوشمندانه ای به دنبال استعداد باشند و مستقیما با استعدادی که مطابق با شرایط شغلی آنها باشد ارتباط برقرار کنند. Behance یک بستر مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط نیست زیرا لیست های فرصت شغلی گران هستند و برای شرکتهای بزرگتر تهیه می شوند.

همچنین بخوانید:

اصطلاحات گرافیکی : معرفی اصطلاحات کاربردی در گرافیک

سایت گرافیک ریور ؛ خرید از سایت گرافیک ریور

گرافیست ها و طراحان ; مهارت های لازم در این شغل

قیمت گذاری Behance

ثبت نام و بارگزاری نمونه کارهای طراحی در Behance رایگان است. ارسال فرصت های شغلی در این سایت نیاز به ایجاد یک حساب و پرداخت هزینه به سایت Behance می باشد. پرداخت نیز از طریق ابزار Adobe Talent برای استخدام خلاق قابل انجام است. Behance برای یک لیست از فرصت های شغلی یک واحد که برای مدت ۳۰ روز اجرا می شود ۳۹۹ دلار هزینه دارد. همچنین خریداران می توانند در پلن ۱۴۹۹ دلار در ماه مشترک شوند، که برای تعداد نامحدودی از فرصت های شغلی در هر ماه مناسب است. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این نرخ فقط برای ارسال فرصت های شغلی است و شامل هزینه دریافتی فریلنسر ها نمی شود.

فرصت های شغلی Behance

  پشتیبانی مشتری Behance

Behance یک شرکت Adobe است و دارای یک تیم پشتیبانی مشتری است که یک تعامل دوجانبه و ارزشمند با مشتری خود برقرار می کنند. خدمات مشتری درجه یک است. پشتیبانان این سایت کمک کننده، آگاه به روند کار و محصولات می باشند و عیب یابی و جواب دهی سریع و بدون دردسر انجام می شود.

قابل استفاده بودن Behance

ایجاد و انتشار فرصت های شغلی در Behance سریع و آسان است. یک فرآیند مرحله به مرحله وجود دارد که باعث می شود یک پست فرصت شغلی جدید – از جمله مشخص کردن صلاحیت های دقیق کاندید موردنظر، دامنه کار و مدت زمان پیش بینی شده – به راحتی در این سایت ایجاد شود. فرآیند استخدام با استفاده از برچسب ها و فیلترهای مناسب ساده تر می شود. متأسفانه، با این وجود درخواست اطلاعات اضافی مانند رزومه و نمونه کارها، از طریق این پلتفرم امکان پذیر نمی باشد. کسب و کارهایی که علاقه مند به ردیابی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره کاندید موردنظر خود هستند، باید برای انجام چنین مواردی به گفتگو با وی بپردازند.

Behance

مزایا

  • کسب و کارها می توانند به یک بانک اطلاعاتی از مشخصات بیش از ۱۲ میلیون فریلنسری که در طراحی خلاقانه آگاهی دارند دسترسی داشته باشند
  • کمک های اختصاصی به پشتیبانی مشتری برای جستجوی استعدادهای خصوصی و باهوش
  • رابط کاربری ساده و آسان برای ایجاد، انتشار و مدیریت لیست فرصت های شغلی

معایب

  • یکی از گرانترین تابلوهای نمایش فرصت های شغلی برای پروژه های طراحی خلاق
  • متقاضیان نمی توانند هیچ پرونده دیگری را اضافه کنند یا رزومه و نمونه کارهای خود را به برنامه های خود اضافه کنند
  • کارفرماها یا باید هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام ، فقط به نمونه کارهای موجود متقاضی اعتماد کنند یا این روند را خارج از سایت انجام دهند

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه