آشنایی با سایت دریمزتایم

4 ژانویه 2021 مقالات

سایت دریمزتایم (Dreamstime) هم مانند سایت شاتر استوک ، فریپیک و فوتولیا عمل می کند. تصاویر و فیلم های موجود در این سایت را با ایجاد اکانت می توان با کیفیت عالی دانلود کرد. اما مانند بقیه سایت های رقیب عکس های رایگان  با کیفیت مناسب دارد. متاسفانه سایت عکسها  هنوز برنامه ای برای ساخت اکانت سایت دریمزتایم را ندارد اما اکانت شاتر استوک می سازد. برای آشنایی بیشتر با سایت دریمزتایم و مقایسه آن با شاتر استوک با ما همراه باشید.

از سایت دریمزتایم بیشتر بدانیم

یکی از بزرگترین منابع در زمینه عکاسی و تصاویر دیجیتالی با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه است. Dreamstime از سال ۲۰۰۰ به یک سایت معتبر و قدرتمند در زمینه عکاسی تبدیل شده است. بیشتر عکس ها و فیلم های موجود در سایت توسط حرفه ای ترین عکاس ها و فیلمبردارها تهیه شده اند. پس از گرفتن تصاویر، تمامی عکس ها توسط ویراستاران با تجربه بررسی و تایید می شوند. سایت دریمزتایم به صورت روزانه آپدیت می شود.

سایت دریمزتایم

مخاطبان سایت دریمزتایم چه کسانی هستند؟

از مشتریان اصلی Dreamstime می توان آژانس های تبلیغاتی بزرگ جهان ، مجلات ملی و بین المللی و شرکت های تولید فیلم و تلویزیون را نام برد. سایت دریمزتایم تحت پوشش بسیاری از وب سایت های معتبر قرار گرفته است. در سایت دریمزتایم بیش از ۳۳ میلیون عضو ثبت شده و بیش از ۶۰۰ هزار عکاس در آن همکاری می کنند. تصاویر و کلیپ های موجود در سایت به بیش از ۲۰ میلیون می رسند.

خدمات سایت

از اصلی ترین خدمات سایت Dreamstime می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تصاویر استوک : سایت دریمزتایم نیز مانند رقیبان خود تصاویر و فیلم استوک هم دارد. که با ایجاد اکانت می توان آن ها را با کیفیت عالی دانلود کرد.
  • اخبار به روز از دنیای عکاسی و گرافیگ
  • تصاویر و عکس های با کیفیت
  • مقالات مناسب
  • تصاویر با کیفیت و رایگان
  • موزیک و موزیک استوک

 مقایسه شاتراستوک و دریمزتایم؟

همان طور که گفته شد shutterstuck و Dreamstime هر دو از سایت هایی هستند که در زمینه خرید و فروش عکس و فیلم فعالیت می کنند از مهم ترین شباهت ها و تفاوت های آن ها می توان موارد زیر را نام برد :

  • طبق اطلاعات به دست آمده از عکاسان و گرافیست هایی که با هر دو سایت همکاری داشتند shutterstuck را در خدمات رسانی به مشتری بهتر شناختند.
  • اما در کیفیت پشتیبانی از محصولات متوجه شدند که Dreamstime نسبت به شاتراستوک ارجحیت دارد.
  • نتیجه رای گیری کاربران در سایت ، شاتراستوک ۴٫۵ / ۵ و دریمزتایم ۴٫۳ / ۵ بدین صورت است.
  • هر دو به صورت استوک دسته بندی می شوند.
  • Dreamstime دسته بندی منحصر به فردی ندارد در مقابل shutterstuck دسته بندی منحصر به فرد دارد.

خلاصه

با ایجاد اکانت در سایت Dreamstime می توانید به فیلم و تصاویر رایگان دسترسی داشته باشید و یا فیلم و موزیک و تصاویر مورد نظرتان را بخرید. و از دیگر امکانات سایت نیز بهره مند شوید. شما راجع به این سایت چه میدانید؟ آیا از خدمات این سایت استفاده کرده اید؟ نظرتان را راجع به این سایت با ما در میان بگذارید.

 

 

 

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
  1. سلام ، آیا می توان در این دو سایت با عکاسی در آمد دلاری داشت

دستیار ترجمه