سایت فریپیک چیست ؟

24 اکتبر 2020 مقالات

بسیاری از مشاغل در دنیا به شیوه ای هستند که نیاز به عکس یا طرح های گرافیکی از پیش آماده دارند. به همین منظور سایت های تخصصی به عنوان موتور های جست و جوی قوی برای پیشبرد این اهداف به وجود آمدند. از محبوب ترین این سایتهای می توان به شاتر استوک، ادوبی استوک و فریپیک اشاره کرد. اگر شما یک طراح گرافیکی هستید و یا طراحی سایت انجام می دهید قطعا به یک سری از این فایل های از پیش آماده نیاز پیدا خواهید کرد. آماده سازی هر فایل سفارشی چه عکس و چه طرح گرافیکی شما را متحمل صرف هزینه و وقت زیادی می کند. در این مقاله خواهیم گفت که سایت فریپیک چیست و خرید اکانت فریپیک چگونه است؟

سایت فریپیک چیست ؟

کمتر کسی است که در حوزه ی طراحی کار کند و سایت فری پیک را نشناسد، فریپیک یک سایت تخصصی، موتور جست و جو برای عکس ها، تصاویر استوک و طرح های گرافیکی با کیفیت اصلی است. این سایت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و اکنون به عنوان یکی از برترین سایت های موجود در این حوزه است.

بسیاری از طراحان وب سایت ها، گرافیست ها برای ایجاد بنر ها و تبلیغات خود از تصاویر از پیش آماده ی این سایت استفاده می کنند. همچنین افرادی که تولید محتوا انجام می دهند با استفاده از این سایت ها تصاویر مورد نظر خود را پیدا می کنند و به میزان زیادی در هزینه های خود صرفه جویی می کنند.

اما دو نکته در مورد دانلود فایل از این سایت وجود دارد. مورد اول اینکه IP ایران به دلیل تحریم ها بسته است و باید با یک IP ثابت وارد شوید. و مورد دوم اینکه برای دسترسی به فایل های اصلی حتما باید اکانت پریمیوم آن را  خریداری کنید که در ایران به دلیل دسترسی نداشتن به کارت های اعتباری با مشکل رو به رو است در ادامه راه کاری برای استفاده از فایل های این سایت و خرید اکانت فریپیک اشاره خواهیم کرد.

خرید اکانت فریپیک

نحوه ی خرید اکانت فریپیک

برای خرید اکانت فریپیک نیاز نیست که شما حتما کارت اعتباری تهیه کنید. اگر ماهانه خرید های شما از سایت های خارجی زیاد است که حتما به یک کارت اعتباری یا اکانت پی پال نیاز پیدا خواهید کرد اما اگر خرید های شما محدود است راه کاری ساده برای خرید اکانت فریپیک به شما معرفی می کنیم. سایت هایی هستند که در ایران به صورت صرافی آنلاین فعالیت می کنند و کار خرید از فریپیک را انجام می دهند. ایرانیکارت یکی از محبوب ترین سایت ها در زمینه ی پرداخت ارزی است. پس اگر با این سایت زیاد سر و کار دارید بهتر است که در پنل این سایت درخواست خرید اکانت فریپیک را ثبت کنید.

مزایای استفاده از سایت فری پیک

از بزرگ تریم مزایای استفاده از سایت فریپیک این است که شما به یک دایرکتوری قوی ، بیش از ۲٫۸۸۰٫۰۰۰ وکتور، ۵٫۶۴۴٫۰۰۰ عکس و ۱۹۵٫۰۰۰ فایل لایه باز دسترسی خواهید داشت. بنابراین دست شما در انتخاب بسیار باز است. در ۸۰ درصد موارد شما با سرچ کردن کلید واژه ی خود در بخش جست و جو در کمترین زمان به آنچه که نیاز دارید دسترسی پیدا خواهید کرد. دومین مزیت این است که شما مبلغی محدود مثلا ماهی ۹ دلار هزینه می کنید اما به صورت نا محدود می توانید از سایت فایل دریافت کنید. همچنین اگر اکانت سالانه را خریداری کنید امکان گرفتن ۲۰ درصد تخفیف برای شما وجود دارد.

کلام آخر

در این مقاله دانستید که سایت فری پیک چیست و چگونه می توان از آن فایل تهیه کرد. به تمامی کسانی که به نوعی با کار طراحی و تولید محتوا سر کار دارند این سایت را پیشنهاد می کنیم. اگر تصاویری که نیاز داشتید را نتوانستید از فری پیک پیدا کنید سری به شاتر استوک بزنید. شاتر استوک به نسبت دایرکتوری قوی تری دارد. برای خرید از شاتر استوک می توانید لیست تعرفه ها را در سایت عکس ها مشاهده کنید.

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه