معرفی بهترین لوگوساز های آنلاین برای طراحی لوگو

23 ژوئن 2020 دیگر مطالب

طراحی لوگو برای کسب و کار، به طور میانگین در ایران از ۷۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان هزینه دارد. بدیهی است که فردی که تازه کار خود را شروع کرده است نمی‌تواند چنین هزینه ای را تقبل کند. از طرفی داشتن لوگوی مناسب برای هر نوع کسب و کاری لازم است. لوگو برای کار شما هویت بصری می سازد و باعث می شود شما بهتر در ذهن مخاطب خود بمانید. پیشنهاد  سایت عکس ها استفاده از بهترین لوگوساز های آنلاین است.  در این مقاله برخی از محبوب ترین لوگو ساز های آنلاین را با یکدیگر بررسی می کنیم.

چه زمانی از لوگوساز آنلاین استفاده کنیم؟

  • شما یک کسب و کار جدید را شروع می کنید اما بودجه لازم برای طراحی لوگو ندارید
  • شما مهارت و نرم افزاری برای طراحی لوگو خود ندارید
  • شما به دنبال الهام و ایده هایی برای طراحی لوگو هستید

لوگوساز آنلاین حرفه ای Wix

بهترین لوگوساز های آنلاین

یکی از بهترین لوگوساز های آنلاین Wix است. این وب سایت به راحتی و به صورت خودکار برایتان قالب های لوگو را طراحی می کند. خوبی Wix این است که دست شما را در سفارشی سازی باز می گذارد تقریبا شما می توانید به تمامی المان های اصلی مثل رنگ، فونت و اندازه ها دسترسی داشته باشید. برگ برنده ی Wix این است که در واقع شما ابزاری قوی در زمینه ی طراحی لوگو رایگان را در اختیار دارید.

برای دسترسی به لوگوساز باید ابتدا در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید. اکانت نقره ای در کنار دسترسی به لوگوساز به شما دسترسی سایت ساز را نیز  می دهد. Wix  یک سایت جامع برای شروع یک کسب و کار است.

مقالات مرتبط:

دانلود لوگو از شاتر استوک

لوگوساز آنلاین پرکاربرد Tailor Brand

لوگوساز آنلاین Tailor Brand

درست است که در این مقاله در مورد بهترین لوگوساز های آنلاین است اما باید بگوییم که Tailor Brands یک ابزار فوق العاده و کامل برای هر نوع طراحی است. طراحی لوگو با Tailor Brands بسیار ساده است و شما می توانید بیشتر عناصر را سفارشی سازی کنید. روند طراحی لوگو با پاسخ به سوالاتی در مورد برند شما و ترجیحاتتان شروع می شود. وقتی به تمامی سوال ها پاسخ دادید سایت بدون درنگ به شما نمونه ای از لوگو ها را ارائه می کند. بعد از این مرحله لوگو ساز آنلاین به شما اجازه ی سفارشی سازی را نیز خواهد داد.

سایت ساخت لوگو Canva

بهترین لوگوساز های آنلاین

در مقاله ی بهترین نرم افزار ساخت اینفوگرافی  در مورد ویژگی های اصلی کانوا صحبت کردیم. یکی از بهترین لوگوساز های آنلاین  Canva است. این سایت در اصل یک فروشگاه بزرگ طراحی است و دست شما را در طراحی لوگو نیز باز می گذارد. در این سایت می توانید از قالب های رایگان و پولی استفاده کنید. عکس هایی را برای شبکه ی اجتماعی خود انتخاب کنید یا با آن کارت ویزیت خود را طراحی کنید. برای لوگو هم نگران نباشید هم در نسخه ی رایگان و هم پولی می توانید از آن استفاده کنید. پیشنهاد می شود برای شروع از قالب های رایگان استفاده کنید و سپس متن و رنگ و فونت را تغییر دهید، تا جایی که به بهترین تعریف از برند شما برسد.

مقالات مرتبط:

۲۵ لوگو از برند های معروف و تاریخچه ی آنها

ابزار طراحی لوگوی Free Logo Design

سایت طراحی لوگو

با Free Logo Design طراحی لوگوی خود را بدون پرداخت هزینه انجام می دهید. خیلی راحت اسم برند خود را بنویسید، از میان ۲۰ دسته بندی، دسته بندی کاری خود را انتخاب کنید، نرم افزار خیلی سریع هزاران طرح لوگو به شما ارائه می دهد. پس از این مرحله هر تغییری در رنگ، فرم کلی، فونت و سایز را می توانید انجام دهید و سپس آن را دانلود کنید. اگر نسخه ی با کیفیت بالا از لوگوی خود را نیاز داشتید می توانید با پرداخت ۵۹ دلار آن را تهیه کنید.

ساخت لوگو با Graphic Springs

ظراحی لوگو با graphic-springs-

بیشتر بهترین لوگوساز های آنلاین ویژگی سفارشی سازی دارند. مانند ابزار های بالا Graphic Spring  نیز این امکان را برای شما فراهم می کند. نام برند خود را بنویسد، عکس منتخب خود را از میان دسته بندی ها مشخص کنید. بهترین لوگو را انتخاب کنید و ویرایش های لازم را به اختیار خود بر روی آن اعمال کنید.

اگر طراحی لوگوی خلاقانه تری نیاز دارید از آِیکون ها و شکل های متنوع این برنامه می توانید استفاده کنید. استفاده از نرم افزار رایگان است اما برای دانلود عکس با کیفیت در فرمت های PNG، SVGیا  JPG باید ۲۰ دلار پرداخت کنید.

مقالات مرتبط:

خرید عکس و وکتور از شاتر استوک

طراحی لوگوی سریع با Logo Maker

ظراحی لوگو با logomaker

سایت Logo Maker بیش از ده سال است که در این صنعت کار می کند. بیش از ۳ میلیون شرکت کننده و صاحبان کسب و کار از این سایت برای ساخت لوگو استفاده کرده اند. در حال حاضر این سایت یکی از بهترین لوگوساز های آنلاین موجود است. شما می توانید از میان ۱۰۰۰۰ آیکون انتخاب کنید و طراحی لوگوی خود را به رایگان انجام دهید.

وقتی طراحی تمام شد و خواستید که لوگو را با کیفیت بالا دانلود کنید باید هزینه پرداخت کنید. در این حالت فقط می توانید از Logo Maker به عنوان منبع الهام بخش خود استفاده کنید و عملا نمی توانید بدون پرداخت از لوگوی خود استفاده کنید. اگر به دنبال نسخه ی رایگان هستید باید سری به کد های HTML سایت بزنید و لوگو را در سایز کوچک تر دانلود کنید.

وب سایت لوگو ساز Design Hill

لوگو ساز حرفه ای designhill

سایت Design Hill خدمات بی شماری ارائه می دهد که یکی از آنها لوگوساز رایگان است. هزاران نماد را مرور کنید، متن و رنگ های خود را سفارشی کنید و طرح خود را دانلود کنید. حتماً سایر ابزارهای رایگان این سایت ، ساخت عکس برای توییتر، فیسبوک و تولید کننده کد QR و موارد دیگر را نیز بررسی نمایید.

طراحی لوگو ی آسان با Zyro

لوگوسازZyro

وب سایت Zyro یکی از بهترین لوگوساز های آنلاین است که سادگی کار را مورد اهمیت قرار داده است. برای کار با این وب سایت نیاز به ثبت نام در سایت یا هیچ اقدام اولیه نیاز ندارید. می توانید مستقیم کار را شروع کنید.

اول اسم برند خود را بنویسید، بعد دسته بندی کاری خود را تعیین کنید. سپس طرحی که مد نظرتان هست را انتخاب کنید و لوگوی خود را دریافت کنید. جایگاه اسم برند را به شکل دلخواه خود انتخاب کنید. مانند دیگر سایت ای طراحی لوگو فونت و رنگ دلخواه خود را ایجاد کنید. بعد از اتمام کار فایل PNG را با کیفیت اصلی در اختیارتان می گذارد و شما می توانید آن را در هر جایی که بخواهید استفاده کنید.

کلام آخر

مهم نیست که چه بودجه ایی برای طراحی لوگو کنار گذاشته اید. با استفاده از تعداد زیادی سایت های لوگو ساز می توانید به راحتی لوگوی مورد نیاز خود را طراحی کرده و از آن استفاده کنید. همچنین اگر برای لوگوی خود به فایل های لایه باز و دانلود وکتور نیاز دارید می توانید به آسانی آن ها را از سایت عکس ها خریداری کنید.

 برای مشاهده ی تعرفه های شاتر استوک کلیک کنید

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه