معرفی ۵ مورد از بهترین سایت های دانلود افکت صدا

3 اکتبر 2020 مقالات

آیا شما تولید کننده فیلم ، Youtuber یا سازنده محتوا هستید؟ اگر بله ، پس احتمالاً اغلب در جستجوی جلوه های صوتی برای فیلم های خود هستید. یافتن وب سایتی مناسب که صداهای بدون حق امتیاز را بدون محدودیت ارائه دهد ممکن است دشوار باشد. یافتن صداها و جلوه های مناسب کار سختی است ، اما اگر در وب سایت های صحیح جستجو کنید ، می  تواند نتایج خوبی داشته باشد. برای یافتن برترین وب سایت هایی که جلوه های صوتی رایگان حق امتیاز را ارائه می دهند ، در این مقاله به برخی از بهترین سایت های دانلود افکت صدا اشاره می کنیم اما در نظر داشته باشید برای اینکه این صدا ها را بتوانید هه جا استفاده کنید بهتر است افکت های صورتی لایسنس دار را از شاتر استوک خریداری کنید.

بهترین سایت های دانلود افکت صدا

سایت Free Sound

Free Sound یک وب سایت فوق العاده و یکی از بهترین سایت های دانلود افکت صدا ی رایگان است. هزاران صدا دارد که همگی تحت مجوز Creative Common منتشر می شوند و آنها را برای استفاده مجدد قابل استفاده می کند.

استفاده از این وب سایت فوق العاده آسان است. یافتن یک صدای خاص که به دنبال آن هستید بسیار آسان است. با پایگاه داده بزرگ صداهای شما می توانید همانطور که نیاز دارید در کار خود خاص باشید و صداهای دقیق مورد نیاز خود را پیدا کنید.

هنگام استفاده از این وب سایت نحوه استفاده از مجوزهایشان را نگاه کنید. همه صداهای Free Sound رایگان هستند. فقط مطمئن شوید که سمت راست صفحه را بررسی کنید تا نوع مجوز را ببینید.

مقالات مرتبط:

تم فارست چیست ؟ استفاده از قالب آماده وب سایت

 

سایت Free SFX

Free SFX یک وب سایت مستقر در انگلستان است که بیش از ۴۵۰۰ جلوه صوتی را ارائه می دهد. فراتر از جلوه های صوتی ، آنها ۸۵۰ قطعه موسیقی دیگر در طیف گسترده ای از ژانرها ارائه می دهند که شما با قیمت ارزان یا رایگان به همه آنها دسترسی خواهید داشت.

آنها جلوه های صوتی خود را به چهار دسته مختلف تفکیک می کنند. دسته اول اصوات منفرد است. این صداها اصوات روزمره ای هستند که اغلب از جمله زنگ در ، شاخ و پارس سگ می شنویم. دسته بعدی جلوه های ویژه است. Sound SFX جلوه های ویژه را “صداهایی که فقط در تصورات ما وجود دارند” می داند. دسته بعدی صدا ، صداهای فولی است. صداهای فولی به نام جک فولی نامگذاری شده است که در زمینه جایگزینی صدا پیشگام بود.

مقالات مرتبط:

معرفی ۵ نرم افزار ویرایش صدا

سایت Sound Bible

Sound Bible یکی دیگر از یکی از بهترین سایت های دانلود افکت صدا است که هزاران جلوه صوتی رایگان را ارائه می دهد. در وب سایت آنها خواهید دید که آنها بخشی به نام “Royalty Free Sounds” دارند. در زیر این برگه تمام صداهایی که ارائه می دهند را خواهید دید که کاملاً رایگان و بدون محدودیت هستند. این منجر به ایجاد این صداها می شود که به هر حال صلاح می دانید از آنها استفاده کنید.

در Sound Bible صفحه ای دیگری را می بینید که روی آن “جلوه های صوتی” نوشته شده است. جلوه های صوتی در این برگه نیز رایگان هستند ، اما به یک نگاه دقیق تر نیاز دارند. اطمینان حاصل کنید که نوع مجوز را روی این موارد بررسی می کنید تا مطمئن شوید در صورت لزوم اعتبار می دهید یا از آنها برای اهداف غیر تجاری استفاده می کنید. با این حال ، بسیاری از صداهای موجود در آن برگ صداهای مجوز صفر هستند. حتماً دقت لازم را قبل از استفاده از آنها انجام دهید

مقالات مرتبط:

۵ روش استفاده از افکت های صوتی 

مقالات مرتبط:

افکت صوتی چیست ؟

سایت ZapSplat

سایت ZapSplat حدود ۵۵,۱۱۷  جلوه صوتی را در انواع مختلف ارائه می دهد. از حیوانات خاص مانند خوک و سگ گرفته تا وسایل آشپزخانه تا خرد شدن شیشه می توانید هر آنچه را که به دنبال آن هستید در ZapSplat پیدا کنید. ۲۶ دسته مختلف و صداهای متنوعی برای انتخاب وجود دارد.

ZapSplat دارای یک جامعه رو به رشد است که در آن می توانید جلوه های صوتی خود را بارگذاری کرده و حتی جلوه های صوتی جدید را درخواست کنید. درخواست جلوه صوتی آسان است و به طور معمول بسته به درخواست شما دشوار یا آسان صدایی را که در یک روز درخواست می کنید طی چند روز برای شما فراهم می کنند.

سایت ۹۹ Sound

۹۹ Sounds یک سایت  مستقل است که هدف آن ارائه صداهای با کیفیت بالا به صورت رایگان است. همه صداهای موجود دراین سایت ساخته شده اند تا از آنها به صورت تجاری و غیر تجاری استفاده شوند. با این حال ، آنها صداهای مجزا مانند سایر وب سایت های ذکر شده ارائه نمی دهند. در عوض بسته هایی با حداکثر ۱۵۸ صدا ارائه می دهند.

دسته بندی آنها منحصر به فرد و خاص هستند و به راحتی می توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. با این حال آنها به اندازه سایر وب سایت های ذکر شده صداهای مختلفی ندارند. این سایت در حال حاضر ۳۲ بسته مختلف را ارائه می دهد که از “باران و رعد” تا “ضربه کوبه ای” را شامل می شود. اگر صداهای خاصی با کیفیت بالا می خواهید ، حتماً آنها را بررسی کنید.

کلام آخر 

در این مقاله به بهترین سایت های دانلود افکت صدا اشاره کردیم. دسترسی به افکت های صدا برای تولید کنندگان پادکست و ویدئو بسیار اهمیت دارد. اگر پیشتر از سایت های دانلود افکت صدا رایگان و یا خریداری شده استفاده کرده اید، تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه