دانلود تصاویر رایگان

11 دسامبر 2022 آموزشی

اگر در روند تولید محتوا و یا طراحی محتوای بصری دخیل باشید احتمالا پیدا کردن تصویر باکیفیت بخش زیادی از زمان شما را خواهد گرفت. فرآیند جذاب و دوست داشتنی انتخاب عکس که می‌تواند در برخی موارد کلافه کننده نیز باشد. به طور کلی یافتن و دانلود تصاویر رایگان کار پردردسری است. البته نه برای افرادی که مهارت جستجوی اینترنتی بالایی دارند. یا افرادی که با سایت‌های ارائه دهنده این خدمات آشنا هستند و ترفندهای دانلود تصویر را به خوبی می‌شناسند. روش های کاربردی زیادی برای دانلود تصاویر رایگان با کیفیت در ایران وجود دارد که در ادامه این مقاله به معرفی آنها می پردازیم. با مقاله عکس ها همراه باشید.

دانلود تصاویر رایگان با جستجو در گوگل

یار همیشگی همه ما در ابتدا و انتهای همه جستجوها وبسایت گوگل است. مسیر انتخاب عکس و دانلود آن برای همه از گوگل می گذرد، الیته فقط در ابندای راه! فعالان حوزه محتوا به مرور با وبسایت ها و ترفندهای متفاوتی آشنا خواهند شد که مسیر انتخاب محتوا و عکس آماده را بسیار آسان تر خواهد کرد. تجاربی که در این بلاگ در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با جستجوی نام تصویر موردنظرتان در گوگل و انتخاب گزینه size از منوی Tool و گزینه large میتوانید تنها در میان عکس های سایز بزرگ جستجو کرده و دانلود تصاویر رایگان را از طریق گوگل انجام دهید. اما این روش ریسک ها و مشکلات خودش را دارد. مشکلاتی از قبیل اینکه باید زمان بسیاری صرف کنید تا عکس موردنظر خود را پیدا کنید. چرا که بر خلاف چیزی که گوگل به شما نمایش می‌دهد بسیاری از وبسایت ها امکان دانلود را مشروط به خرید اکانت پرمیوم کرده اند. البته که برای خرید اشتراک پریمیوم سایت های خارجی همیشه می‌توانید روی کمک ایرانیکارت حساب کنید.

دانلود عکس رایگان

دانلود عکس رایگان از فری پیک

فری پیک Freepik سایتی است که برای اکثر ایرانیان شناخته شده و محبوب به شمار می رود. هر عکس و محتوای گرافیکی و تصویری که به آن نیاز پیدا خواهید کرد در دریای فری پیک حتما پیدا می شود. علاوه بر اینکه این سایت به منبع درآمد مهمی برای طراحان گرافیک و عکاسان بدل شده است اما کاربران نیز به فراخور نیاز خود از این وبسایت تصاویر مورد نطر خود را دانلود می کنند. درواقع این سایت دایره المعارف کاملی از نمونه کارهای هشتاد درصد طراحان روز دنیا است. طرح های متنوع و جذابی که نیاز شما را برآورده خواهد کرد در این سایت وجود دارد اما همه آنها رایگان نیست! و نیاز است که اشتراک پریمیوم فری پیک را تهیه کنید.

>>> سایت فری پیک را بیشتر بشناسیم.

دانلود تصاویر رایگان از Unsplash

سایت unsplash یکی از اولین گزینه‌هایی است که برای دانلود تصاویر باکیفیت می توانید به آن مراجعه کنید. عکاسان بسیاری در این سایت عکس های خود را به صورت رایگان منتشر کرده اند. با جستجو در این سایت میتوانید زیباترین عکس‌های عکاسان حرفه ای را در موضوع مورد علاقه خود بیابید و به سادگی دانلود کنید. شاید یکی از معایب این وبسایت محدودیت در تصاویر گرافیکی یا وکتورها باشد. درواقع این سایت فقط پاسخگوی نیاز شما به عکس های رئال خواهد بود.

دانلود عکس از unsplash

چالش های دانلود تصاویر رایگان با کیفیت

سایت هایی که در بالا معرفی شد بهترین وبسایت ها از نظر تنوع عکس و محتوای تصویری موردنیاز افرادی است که برای سالها یار همیشگی طراحان و تولید کنندگان محتوا بوده است. اما هرکدام از این وبسایت ها نقطه ضعف هایی دارند که شاید حرکت ما را در روند تولید محتوا و دانلود عکس با کیفیت با موانعی روبرو سازد. محدودیت در تعداد دانلود، نیاز به خرید اکانت پریمیوم، عدم تنوع کافی موضوعات، عدم وحود عکس های گرافیکی و زمان بر بودن مراحل جستجو و ثبت نام از مواردی است که هر جستجوگری را ناامید و فرسوده خواهد کرد. در ادامه یک روش ساده و همیشگی برای دانلود تصاویر باکیفیت به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود تصاویر از شاتراستاک

وبسایت شاتراستاک shutterSrock نام آشنایی برای عکاسان و طراحان گرافیک است. سایتی که هیچ بازدید کننده ای را ناامید نمیگذارد. شاتراستاک یا عبارت شاتراستوک که در بین ایرانیان مصطلح تر است، شعار زیبایی دارد: “خلاقیت خود را با تصاویر بی نظیر رها کنید”. تاییدکننده این نکته با دسترسی داشتن به محتوای متنوع و بی نظیر، امکان ایده پردازی و خلاقیت هم بالاتر می رود. اگر عکس رئال نیاز داشته باشید یا وکتورهای طراحی شده، همه در شاتراستاک فراهم است. اما دانلود تصاویر رایگان از شاتراستاک امکان پذیر نیست. در ابتدای ورود به شاتر استاک میتوانید اکانت ترایال تهیه کنید و یک ماه رایگان از محتوای این سایت بی نظیر استفاده کنید. البته که کار هیچکس با یک ماه تمام نخواهد شد. فرآیند تولید محتوای تصویری و نیاز به عکس‌های باکیفیت یک فرآیند ادامه دار خواهد بود. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سایت عکس ها است. شما به سادگی می توانید لینک تصویر مورد نظر خود را برای عکس ها ارسال کنید و فایل با کیفیت آن را تحویل بگیرید.

  «ثبت نام در عکس ها»

در این نوشته سعی داشتیم که تجارب خود در زمینه دانلود تصاویر رایگان از سایت‌های مختلف را در اختیار شما قرار دهیم. مواردی که نیاز نیست هر جستجوگری با اتلاف زمان و انرژی حتما آنها را تجربه کند، بلکه می تواند از تجربیان دیگران بهره مند شود. شما چه ترفندی برای دانلود عکس رایگان با کیفیت دارید؟ برای ما و دیگر مخاطبان عکس ها بنویسید.

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه