دانلود عکس ادیتوریال; خرید از شاتراستوک

23 جولای 2019 مقالات

قصد دانلود عکس ادیتوریال (Editorial) را دارید؟ برای دانلود این عکس ها دچار مشکل میشوید؟ چرا وبسایت هایی مانند شاتراستوک قبل از دانلود عکس ادیتورال از شما میخواهد قوانینی را مطالعه کنید؟

                                                                   دانلود مستقیم عکس از شاتراستوک 

همانطور که میدانید وبسایت شاتراستوک (shutterstock) یکی از بزرگترین مرجع های خرید عکس باکیفیت است. آرشیو این سایت با دسته بندی های متفاوت به طور مداوم به روز رسانی میشود. یکی از دسته بندی ها ادیتوریال می باشد.
ممکن است برای پروژه های خود عکس های ادیتوریال را دیده و سفارش داده باشید. برای دانلود این نوع عکس ها ممکن است ابتدا دچار سردرگمی شوید, چراکه مانند عکس های دیگرسایت دانلود نمی شوند و پس از انتخاب عکس, یک هایلایت ادیتوریال در کنار عکس خواهید دید.
عکس های ادیتوریال عکس هایی هستند که برای مقاصد غیر تجاری استفاده میشوند. به همین منظور تنها توسط آژانس های عکس های استوکی ارائه میشوند. عکس های ادیتوریال عکس های یک نام تجاری, یک شخصیت مشهور بدون امضای ارائه کننده که ممکن است در تعداد محدود منتشر شده است, باشند. شرایط اجازه دانلود و خرید این عکس ها توسط عکاس و آژانس های فروش عکس تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی خدمات سایت شاتراستوک

دانلود عکس ادیتوریال

پس از دانلود عکس های ادیتوریال, در چه مواردی میتوان از آنها استفاده کرد؟

عکس های ادیتوریال به صورت قانونی در موارد زیر مورد استفاده قرار میگیرند:

  •  برای روزنامه ها, مجلات و مقاله ها
  • برای وبلاگ ها یا وبسایت هایی که برند نیستند و برای کار های غیر از فروش هستند.
  • ارائه غیر تبلیغاتی (ویدئو و اسلایدشو)

به طور کل, مواردی که نفع شخصی و تبلیغات در آنها نباشد میتوان از عکس های ادیتوریال استفاده کرد.

برای دانلود عکس های ادیتوریال چگونه آنها را تشخیص دهیم؟

تنها تعداد محدودی از آژانس های فروش تصاویر مانند: Dreamstime ,Shutterstock ,iStockphoto و Bigstock عکس هایی با شرایط ادیتوریال دارند. در این وبسایت های فروش عکس میتوانید عکس های ادیتوریال را پیدا کنید.
پس از انتخاب عکس, یک هایلایت ادیتوریال در کنار عکس خواهید دید میتوانید شرایط آن را بخوانید و فرمت عکس را ببینید.

هنگامی که در سایت شاتر استوک در حال جست و جوی عکس هستید میتوانید از فیلترهایی استفاده کنید که فقط عکس ادیتوریال برای شما نمایان شود و یا بالعکس.
اگر به دنبال عکس هایی از رویداد هایی اخیر هستید میتوانید در قسمت جست و جوی سایت “recent events” را وارد کنید.
عکس هایی که برای شما نمایان میشود عکس های ادیتوریال و غیرادیتوریال هستند که میتوانید با کلیک بر روی گزینه ” More menu” در بالای صفحه و انتخاب گزینه Editorial یا Non-Editorial, آنچه می خواهید را داشته باشید.
همچنین میتوانید پس از ورود به سایت وارد قسمت ادیتوریال شوید و موضوعی که میخواهید را از میان دسته بندی های معمول مانند: سرگرمی, اخبار, ورزش و… جست و جو کنید.
اگر به دنبال فوتیج هستید بهتر است آنچه میخواهید را جست و جو کنید و بعد از آن از فیلتر برای جدا کردن ادیتوریال ها استفاده کنید.

میتوانید برای سفارش عکس های با کیفیت ادیتوریال و غیر ادیتوریال به سایت Axha.com مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه