معرفی سایت های کاهش حجم عکس آنلاین

28 ژوئن 2020 دیگر مطالب

آیا می خواهید قبل از بارگذاری آنلاین تصاویر، فایل ها را فشرده کنید؟ کاهش حجم عکس برای وب سایت باعث می شود سایت شما سریع تر لود شود. بالا بودن سرعت سایت به معنی داشتن رتبه ی بهتر در گوگل است ! در این مقاله بهترین سایت های کم کردن حجم عکس آنلاین را به شما معرفی می کنیم.

برای کاهش سایز عکس بهتر است روش های تغییر اندازه عکس ها را بشناسید. بسیاری از برنامه های ویرایش عکس مانند Adobe Photoshop تصاویر را بهینه می کنند. اما ممکن است زمان تهیه و نصب برنامه را نداشته باشید. بنابراین ابزار های آنلاین خیلی سریع مشکل شما را حل می کند.

مقالات مرتبط:

دانلود عکس با رزولوشن بالا

 

 کاهش حجم عکس آنلاین با JPEG Optimizer

کاهش حجم عکس آنلاین

JPEG Optimizer به شما امکان می دهد عکس های خود را بصورت آنلاین بارگذاری و فشرده سازی کنید. این ابزار ساده، همانطور که از نام آن پیداست ، فقط برا فایل های  JPEG قابل استفاده است.

نکته جالب در مورد JPEG Optimizer این است که به شما امکان می دهد تصاویر خود را قبل از بهینه سازی، تغییر اندازه دهید. تغییر سایز عکس ها باعث صرفه جویی بیشتر در زمان بارگیری شما می شود و با استفاده از این پلت فرم آنلاین، لازم نیست جریان کار خود را به دو مرحله تقسیم کنید.

JPEG Optimizer همچنین به شما امکان می دهد کاهش حجم عکس را به میزانی که نیاز دارید انجام دهید. در واقع شما می توانید کیفیت تصویر بهینه شده خود را کنترل کنید. این ویژگی برای عکاسان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا درکنار کاهش حجم عکس، کیفیت عکس نیز برایشان مهم است.

مقالات مرتبط:

بهترین حجم عکس برای وب سایت

کاهش حجم عکس آنلاین با Optimizilla

سایت بهینه سازی عکس برای موتور های جست و جو

Optimizilla به شما کمک می کند کاهش حجم عکس خود به همراه کیفیت بالا داشته باشید. می توانید عکس های JPEG و PNG خود را با این ابزار فشرده سازی کنید.

Optimizilla همچنین دارای بخش بندی است که نسخه قبل و بعد از عکس را به شما نشان می دهد. به این ترتیب ، می توانید پیش از گرفتن خروجی، تصویر را در حالت پیش نمایش ببینید. با استفاده از این قابلیت می توانید قبل از اینکه کیفیت قابل توجهی از دست دهید، تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید تصویر خود را بهینه کنید.

این ابزار آنلاین برای پردازش دسته ای بسیار عالی است. Optimizilla به شما امکان می دهد تا حداکثر ۲۰ تصویر را بارگیری کنید و سطح فشرده سازی را برای هر عکس به طور جداگانه تنظیم کنید. متأسفانه، از آنجا که Optimizilla فقط روی فایل های JPEG و PNG کار می کند، شما نمی توانید از آن برای بهینه سازی PDF های خود استفاده کنید.

ابزار آنلاین کاهش سایز عکس Kraken.io

ابزار کاهش سایز عکس

با Kraken.io می توانید فایل های JPEG ، PNG و GIF متحرک را بهینه کنید. بر خلاف سایر بهینه ساز تصویر در این لیست ، Kraken.io فایل های شما را در کمترین اندازه بهینه می کند. یعنی با Kraken.io ، همیشه کوچکترین نسخه اندازه تصویری که وارد می کنید را دریافت کنید. سپس می توانید عکس های فشرده شده را به صورت یک بار یا با فرمت .zip دانلود کنید.

نسخه رایگان به شما امکان می دهد تا کم کردن حجم عکس را تا حداکثر ۳۲ مگابایت و حداکثر ۱۰۰ مگابایت انجام دهید. بنابراین ، واقعاً اینکه Kraken.io چقدر خوب برای شما کار خواهد کرد بستگی به اندازه اولیه تصاویر مورد نظر برای بهینه سازی دارد.

مقالات مرتبط

معرفی فرمت عکس ها و کاربرد آن ها

ابزار رایگان کاهش حجم عکس ImageRecycle

کاهش حجم عکس آنلاین

ImageRecycle تصاویر JPEG ، PNG ، GIF و PDF را با نتایج چشمگیر فشرده می کند. کاهش حجم عکس به راحتی با کشیدن و رها کردن عکس ها از دسکتاپ امکان پذیر است. این سایت همچنین تجزیه و تحلیل عکس های وب سایت را به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد. هنگامی که درخواست تجزیه و تحلیل می کنید، ImageRecycle گزارشی را ارائه می کند که به شما کمک می کند عکس های مشکل دار سایت را پیدا کنید.

ImageRecycle دارای افزونه WordPress ، برنامه Shopify ، برنامه افزودنی جوملا و افزونه Magento است. اگر از هر یک از این سایت های دیگر استفاده می کنید، می توانید به جای ورود به سایت جداگانه از پلاگین ImageRecycle برای کم کردن حجم عکس خود استفاده کنید.

ابزار کم کردن حجم عکس CompressNow

کم کردن حجم عکس

CompressNow یکی دیگر از ابزارهای کم کردن حجم عکس  است که امکان بارگذاری همزامان چند عکس را فراهم می کند. به سادگی تصاویر JPEG ، PNG و GIF را از کامپیوتر خود بارگذاری کنید، یک درصد فشرده سازی را برای تصاویر تعیین کنید و آنها را برای استفاده در سایت خود بارگیری کنید.

می توانید همزمان ۱۰ تصویر را به برنامه وارد کنید. اما، برخلاف Optimizilla ، CompressNow تنها یک سطح بهینه سازی را برای تمام عکس هایی که آپلود می کنید اعمال می کند. اگر همه عکس هایتان به یک میزان فشرده سازی نیاز دارند، پس CompressNow کار شما را حتی ساده تر می کند.

در این مقاله با بهترین ابزار های کاهش سایز عکس آشنا شدیم. کاهش حجم عکس با هدف های متعددی انجام می گیرد. عکاسان به دلیل زیاد بودن حجم فایل هایشان دچار کمبود فضا هستند. و زمانی که شما می خواهید عکسی را در فضای وب آپلود کنید بهتر است آن را فشرده کرده و سپس بارگذاری کنید. همچنین استفاده از عکس های کم حجم در وب سایت باعث افزایش سرعت صفحات سایت می شود.

 

 

 

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه