نحوه ی دانلود عکس با کیفیت برای تولید محتوا

10 ژوئن 2020 دیگر مطالب

نحوه ی دانلود عکس با کیفیت و دانلود عکس با رزولوشن بالا همواره یکی از دغدغه های بزرگ کارشناسان تولید محتوا بوده است. امروزه تاثیر عکس مناسب بر روی ذهن خواننده را نمی‌توان انکار کرد. به همین سبب نویسندگان سایت ها و به نوعی هر فردی که به دنبال آماده‌سازی محتوای قابل ارائه است به عکس‌ های با کیفیت بالا یا عکس های گرافیکی مناسبی نیاز دارد. برای تهیه ی عکس با کیفیت ، راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه در موردشان صحبت خواهیم کرد. شما می‌توانید با توجه به بودجه و زمان خود یکی از این راه ها را برگزینید:

  • وقت و هزینه ای برای گرفتن عکس ها در نظر بگیرید
  • عکس ها را از سایت های پولی خریداری کنید
  • از سایت های دانلود عکس رایگان استفاده کنید
  • از عکس های گوگل استفاده کنید

اگر برای وب سایت خود به دانلود عکس با کیفیت نیاز دارید اولین روش، بهترین گزینه برای شما خواهد بود اما باید در نظر بگیرید که تهیه ی عکس ها، زمان گیر و پر هزینه خواهد بود.  اما در مورد روش آخر بهتر است بگوییم که به هیچ وجه به شما آن را پیشنهاد نمی‌کنیم. زیرا استفاده از عکس های کپی شده از گوگل باعث افت رتبه ی شما در این مرورگر خواهد شد. در ادامه دو روش خرید عکس از سایت های خارجی و دانلود رایگان عکس را برایتان شرح می‌دهیم.

نحوه ی خرید عکس با کیفیت از سایت های خارجی

بهترین نحوه ی دانلود عکس با کیفیت ، خرید این عکس ها از سایت های تخصصی خرید و فروش عکس است. درست است که خرید حساب کاربری این سایت ها برای ایرانیان بسیار پر هزینه است اما سایت عکس ها به راحتی و با هزینه ی بسیار پایین این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد. در ادامه تعدادی از محبوب ترین سایت ها برای دانلود عکس با کیفیت را معرفی می‌کنیم:

 

خرید عکس از فری پیک  Freepik

دانلود عکس با کیفیت از فری پیک

 

سایت فری پیک Freepik، یک موتور جست و جوی گرافیکی است که در آن عکس های اورجینال و با کیفیت خرید و فروش می‌شود. این عکس ها شامل عکس های واقعی و عکس های گرافیکی با کیفیت هستند. در فری پیک به سادگی می‌توانید عکس مورد علاقه ی خود را با جست و جویی ساده پیدا کنید. حوزه ی فعالیت این سایت به عکس محدود نمی‌شود طرح های گرافیکی، آیکون ها و انواع فایل های لایه باز در این سایت به فروش می‌رسد. اگر به دنبال روشی برای پرداخت ارزی خدمات سایت فری پیک هستید، می‌توانید به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید.

 

خرید عکس از شاتر استوک  Shutter stock

دانلود عکس با کیفیت از شاتر استوک

شاتر استوک  Shutter stock هم مانند سایت فری پیک، مرجعی فوق العاده از عکس ها و وکتور و فایل های لایه باز و حتی فایل های صوتی است. شما به راحتی می‌توانید فایل های مورد نیاز خود را از این سایت تهیه نمایید و یا عکس هایی که خود گرفته اید را در این سایت به فروش برسانید. سایت عکس ها به آسانی این شرایط را برای شما فراهم  می‌کند. برای مشاهده ی تعرفه ها کلیک کنید.


مقالات مرتبط:

در مورد فروش عکس به شاتر استوک شنیده اید؟


نحوه ی دانلود عکس با کیفیت از سایت های خارجی رایگان

بسیاری از افراد تمایلی به خرید عکس ندارند و ترجیح می‌دهند تمامی عکس ها را دانلود کنند. همانطور که گفتم گوگل مرجع مناسبی برای این کار نیست زیرا بیشتر عکس ها دارای لوگو هستند و یا به دلیل سبک شدن صفحات وب، حجم کمی دارند. برای دانلود عکس با کیفیت رایگان به سایت هایی که در ادامه معرفی می‌کنم مراجعه کنید:

 

دانلود عکس از پیکسابی Pixabay

دانلود عکس با کیفیت از پیکسابی

سایت Pixabay یکی از بزرگ ترین سایت ها در زمینه ی دانلود رایگان عکس است. این سایت دارای ۱٫۷ میلیون عکس استوک است. تقریبا می‌توان گفت همه چیز را در این سایت می‌توانید پیدا کنید. یکی از مهم ترین مزیت های این سایت این است که عکس ها دارای مجوز هستند و استفاده ی شما از آن ها به هیچ وجه غیر قانونی محسوب نمی‌شود. در کنار عکس شما امکان استفاده از وکتور و طرح های گرافیکی  را نیز خواهید داشت. بیشتر عکس هایی که شما در این سایت می‌بینید دارای کیفیت بالایی هستند و می‌توانید آن ها  را در کیفیت های مختلف ذخیره کنید.‌

 

دانلود عکس از پیکسل Pexel

دانلود عکس با کیفیت از پیکسل

سایت Pexel یکی از معروف ترین سایت ها در زمینه ی دانلود عکس است. این سایت به تمامی طراحان گرافیک، کارشناسان محتوا و کسانی که به عکس های با کیفیت نیاز دارند پیشنهاد می‌شود. بیشتر عکس های این سایت ایده های جدید دارد و متنوع هستند. پیکسل یکی از معدود وب سایت هایی است که تصاویر فضایی را ارائه می‌دهد، که بسیار شگفت آور هستند. برخی از تصاویر از ناسا گرفته شده است، بنابراین هیچ تردیدی در کیفیت وجود ندارد.

دانلود عکس از فلیکر Flicker

دانلود عکس با کیفیت از فیلیکر

هدف اصلی سایت فلیکر Flicker داشتن عکس هایی با دامنه ی عمومی نیست اما در عین حال کتابخانه ای عظیم از عکس های رایگان با کیفیت است.

فلیکر یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاری عکس در وب است. علاوه بر این که یک مرجعی از عکس های رایگان است که ابزار ویرایش بسیار خوبی را ارائه می دهد و می توانید قبل از دانلود، تصویر را بهتر کنید.

در نظر بگیرید این عکس ها به اعتبار نویسنده بسیار اهمیت می‌دهد مجوزی که در زیر هر عکس وجود دارد را قبل از دانلود بررسی کنید.

پیشنهاد ما:

درست است که در ایران دسترسی به اکانت های اصلی سایت های پولی به دلیل نداشتن ویزا کارت سخت است اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا جایی که امکان دارد از عکس های رایگان استفاده نکنید. زیرا این عکس ها دسترسی عموم دارند و در سایت های دیگر نیز استفاده شده است.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید
دستیار ترجمه